saluttknall Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Hva er din port, passord osv da? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Men hvordan kobler jeg til en server som jeg ikke har laged selv? Det funker ikke på min versjon. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Men hvordan kobler jeg til en server som jeg ikke har laged selv? Det funker ikke på min versjon. 8352051[/snapback] Du skal ikke bare pakke sammen og ta kvelden da? Du må vel forwarde portene dine? (Sett at du er bak en router/NAT)... Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Hva er en router/nab da? øø ueland, stian89 jarmo cun koffert Glint, PencilCase, -nyhus- -luffe Neitakk, jernrov hylo LarsP den store P tommyT tommy,eggen sindrelol commando_sondre latskap trevakt Niskivara Tumbleweed Tonio jokko88 Gosciny Dna og demille kommer snart til å poste i denne tråden. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Ny server er nå laget folx! Navn er Jesus hostname er daleby port: 3784 kan også være at hostname er dalby husker ikke det het nå wtf. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvor i huleste lager du ny server hele tiden, når folk uansett ikke kommer seg inn? Står at jeg ikke finner det Hostnamet når jeg prøver å connecte til den siste du har "laget". Hvis ingen har klart å joine, synes jeg du heller skal prøve å løse det problemet før du lager en ny server. Men hvis du faktisk skulle klare å lage en server som man kan joine, og det blir OK ping hadde jeg satt pris på noen public rom som kan brukes til div. saker Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) kan du ikke bare gi opp salutknall og heller kanskje få hjelp av noen som har peiling på hva de driver på med? Endret 11. april 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hvordan klarte du å sette opp en server, når du ikke kunne finne nedlastingssiden til Ventrilo selv? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Fulgte ditt råd. "Just fucking google it, all smart people use google" osv. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du har tydeligvis ikke greid å forwarde de korrekte portene sett at ingen klarer å koble til da... Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 I dag kveld kommer en tjommi over og han skal kanskje hjelpe meg og da blir det en ekte server! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 salutt: Det finnes faktisk andre public ventrilo-servere også. Det er ikke sånn at folk her ikke har noen servere å bruke hvis du ikke får satt opp en, skjønner du. Si heller ifra hvis du faktisk får satt opp en server som noen klarer å joine. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Men det er det ser'u ser'u at jeg vil lage ser'u ser'u en sånn der server sånn helt on my own. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 men du har nå over 3 sider klart å beviste at du ikke klarer å sette opp en ventrilo server, så nå holder det vel? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jeg trenger jo bare litt guiding så går det jo som smurt ! Så det så! :konservative: Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 saluttknall: så du rakk du noen gang å se hva som egentlig sto i den første posten min på denne siden, før jeg redigerte den? der sto det at jeg hadde satt opp en ventrilo server på fem minutter (rett før jeg laget posten) uten å noen gang ha brukt ventrilo selv, eller satt opp en ventrilo server før. så ikke i noen dokumentasjon eller noe. det er faktisk så lett. du har nå fått beskjed over 3 sider at du må forwarde portene på ruteren din (noe som er lett så lenge du gidder å søke litt selv. et tips er å søke på "port forwarding" på google). og hvis inntrykket jeg har fått av deg, nemlig at du aldri har satt opp en server før, er riktig, så kan det kanskje være lurt å lese litt i dokumentasjonen til ventrilo serveren. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Takker, skal gjøre det når jeg har hørt ferdig Populærmusikk istedt litt sladder på p1 Radioteateret på P1 og Hallo i uken på p2 så ble blir nok rundt 4 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Har selv hatt oppe VT server i en del år nå og anbefaler trådstarter og bruke en gammel versjon av VT slik at ikke maksimum 8 personers grensen skaper problemer og slik at man har mulighet å endre port. Last ned en server som er eldre og som støttes av VTMIX. Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ventrilo er egentlig bare piss. Har det selv. Blir og bytte nå straks. Min mening. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ventrilo er egentlig bare piss. Har det selv.Blir og bytte nå straks. Min mening. 8382265[/snapback] I steden for å komme med bare piss kan du vell i det minste begrunne hvorfor du kommer med en så meningsløs uttalelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg