Gå til innhold

Har laget ventrillo server til ære for forumet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er en router/nab da? :dontgetit: øø ueland, stian89 jarmo cun koffert Glint, PencilCase, -nyhus- -luffe Neitakk, jernrov hylo LarsP den store P tommyT tommy,eggen sindrelol commando_sondre latskap trevakt Niskivara Tumbleweed Tonio jokko88 Gosciny Dna og demille kommer snart til å poste i denne tråden.

Lenke til kommentar

Hvor i huleste lager du ny server hele tiden, når folk uansett ikke kommer seg inn? Står at jeg ikke finner det Hostnamet når jeg prøver å connecte til den siste du har "laget".

Hvis ingen har klart å joine, synes jeg du heller skal prøve å løse det problemet før du lager en ny server.

Men hvis du faktisk skulle klare å lage en server som man kan joine, og det blir OK ping hadde jeg satt pris på noen public rom som kan brukes til div. saker :)

Lenke til kommentar

saluttknall: så du rakk du noen gang å se hva som egentlig sto i den første posten min på denne siden, før jeg redigerte den?

der sto det at jeg hadde satt opp en ventrilo server på fem minutter (rett før jeg laget posten) uten å noen gang ha brukt ventrilo selv, eller satt opp en ventrilo server før. så ikke i noen dokumentasjon eller noe.

det er faktisk så lett.

du har nå fått beskjed over 3 sider at du må forwarde portene på ruteren din (noe som er lett så lenge du gidder å søke litt selv. et tips er å søke på "port forwarding" på google).

og hvis inntrykket jeg har fått av deg, nemlig at du aldri har satt opp en server før, er riktig, så kan det kanskje være lurt å lese litt i dokumentasjonen til ventrilo serveren.

Lenke til kommentar

Har selv hatt oppe VT server i en del år nå og anbefaler trådstarter og bruke en gammel versjon av VT slik at ikke maksimum 8 personers grensen skaper problemer og slik at man har mulighet å endre port.

Last ned en server som er eldre og som støttes av VTMIX.

Lenke til kommentar
Ventrilo er egentlig bare piss. Har det selv.

Blir og bytte nå straks.

Min mening.

8382265[/snapback]

I steden for å komme med bare piss kan du vell i det minste begrunne hvorfor du kommer med en så meningsløs uttalelse?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...