Fjellhesten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Har sett på en ny CPU vifte til PC'en min, en SD37P2(link i sig). Vil ha en bedre vifte for å overklokke mer, og er den stille på lavomdreining(når jeg sover og laster ned ) er det et lite +. Har sett på Zalman CNPS9700 NT og Thermaltake Big Typhoon VX 120, passer de i kabinettet, ulempe at de er store? Er egentlig ute etter best mulig kjøler.... så hvilken kjøler er best og passer i kabinettet mitt? Edit: Kommer til å kjøpe ny kjølepasta også, blir vel denne som er best Artic Silver 5? Vil også ha en viftestyrings kontroll, skal være i 3,5" slotten. Har vel 1 CPU, 1 strømforsyning og 2 vifter bak. Kan jeg styre begge viftene bak med et hjul elns eller må jeg ha en kontroller som kan styre 4 vifter? 3,5" kontrollere=link. Endret 10. april 2007 av _Bendik_ Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 bump.... Anyone? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 ta en kikk her: http://www.hardware.no/tester/kjoling/aatt...orkjolere/34980 tror begge kjølerene er med i testen! Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Har sett den, det jeg lurer på er om vifta er for stor eller ikke? Og om noen kan finne en bra viftestyring for 3.5" bay? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 åja... så kabinettet ditt og jeg skjønner at du er redd for mulige plassproblemer når det gjeller de cpu kjølerene! viftestyring: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=a...6bk&mcat=15s230 har desverre ingen erfaringer med den viftestyringen, men den passer i en 3.5 brønn Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Bestilte nå... Tok den vifte-kontrolleren der siden det var vanskelig å viftekontroller og billig vifte++ fra samme butikk. Så på et annet forum at en kar fikk plass til 9700 NT i SD37P2, mulig det var med bittelitt modding(fjerne unødvendig plast. Så bestilte 9700 NT, den viftekontrollen der, Artic Silver 5 og en veldig bra 92 mm vifte for siden til kabinettet. Har nå bare på den pastaen som fulgte med, og den er elendig påsmurt! Med ny CPU-kjøler, ny vifte og ny pasta håper jeg på mye lavere tempraturer:P takker for svar forresten:) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 du kommer garantert til å få ned tempen betydelig... har hørt at den zalman kjøleren skal være kjempe god! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå