Zalofigth Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) I alle mine bildemapper har eg visning "miniatyrbilde". Dette er jo greit då eg kjappare ser kva som er inni dei ulike mappene. Men i mappa for 2006 er visninga blitt heilt rar! Dersom eg har vanleg visning, viser mappenamnet: Det er ein rein grafisk feil/gal instilling, for alt anna virkar. Nokon som veit å hjelpe? (Det gjeld kun denne mappa.) Edit: løst Endret 10. april 2007 av Zalofigth Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Den var litt snodig, klarer ikke å finne noen innstilling som skulle skjule navnet på mappene... Hva om du går inn i den aktuelle mappen, klikker på "Verktøy"->"Mappealternativer"->"Vis" og trykker på "Bruk Standard"? Deretter tilpasser du mappen som du vil ha den igjen. Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 No har eg klikka på alle "tilbakestill" / "bruk standard" og gjekk inn på ei anna mappe og valgte "bruk på alle". Ingen endring på andre mapper, men 2006-mappa blei fin igjen! Merkeleg insekt (eller bug som det òg blir kalla) i Windows.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå