photoshop_a Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Skal kjøpe meg D, speilrefleks. Tenker på canon 400D. Ut ifra hva jeg har lest på forum rundt omkring, så er objektivet som følger med ikke så veldig godt. Vil derfor kjøpe huset og kjøpe med et bedre objektiv. Jeg har ingen erfaring med speilrefleks og er derfor en nybegynner. I hovedsak ønsker jeg å fotografere mennesker, men vil nok også prøve meg på natur, bygninger, osv. det blir nok litt foto av det meste. Hvilket objektiv vil være et godt alternativ? og evnt hva bør jeg legge i av penger for å kjøpe et godt allround objektiv? mvh! Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Skal kjøpe meg D, speilrefleks. Tenker på canon 400D. Ut ifra hva jeg har lest på forum rundt omkring, så er objektivet som følger med ikke så veldig godt. Vil derfor kjøpe huset og kjøpe med et bedre objektiv. Jeg har ingen erfaring med speilrefleks og er derfor en nybegynner. I hovedsak ønsker jeg å fotografere mennesker, men vil nok også prøve meg på natur, bygninger, osv. det blir nok litt foto av det meste.Hvilket objektiv vil være et godt alternativ? og evnt hva bør jeg legge i av penger for å kjøpe et godt allround objektiv? mvh! 8350162[/snapback] Siden dette spørsmålet dukker opp flere ganger i uken vil jeg anbefale deg å gjøre et søk. Det vil gi bedre informasjon enn 2-3 forumposter i denne tråden :-) -k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå