Pysj Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 NEC har funnet opp et helt spesielt materiale som kan gjøre mobilene enda tynnere enn de er i dag. Les mer Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Trenger vi tynnere mobiler egentlig? Snart kan vi jo bruke de som bokmerker! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tja... Det er vel ingen tvil om at utviklingen går fremover også på materialene. Spørsmålet er vel heller som BrageC nevner, om vi faktisk vil ha tynnere telefoner. Det jeg ser for meg nå er ikke telefoner i en form vi kjenner i dag, men heller enda mindre enheter som kan bygges inn i f. eks. klær og andre ting... Lenke til kommentar
denniz Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hmmm men sånn generelt. Hvorfor kommer ikke NEC med mobiler til Norge? Min første mobil var en nec og jeg vil ha tilbake det merket i norge Sånn teknologimessig hvordan stiller egentlig nec i forhold tl SE og nokia? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Helt greit med mindre mobiler, men de kan jo bli for små også. Det er jo også viktig å lage små komponenter, slik at en får plass til mer teknologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg