Gå til innhold

Gaming PC til kamerat. [16.000kr, Intel, Nvidia]

Anbefalte innlegg

Hallo.

En kamerat skal kjøpe ny pc, og jeg poster like så godt her for å få litt finjustering på lista.

Bruksområde: Hovedsaklig spilling. Samt endel photoshop.

Pris: 16.000kr

Trengs: Kabinett + innhold. Skjerm. (har tastatur/mus)

Skal ikke overklokkes.

Handlevogn

Det som mangler på lista er en skjerm, ettersom jeg er noe usikker. Føler at det ligger mye bra på markedet nå, så valget blir vanskelig.

Det blir omtrent 2200kr som kan brukes på skjermen. Eneste kriterier er LCD, 19-20"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp den med lavest responstid.. Du får jo litt for 3800kr...

Kjøp noe av kvalitesmerke.. Som f.eks http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315390

Den har Tv-tuner og høytalere.. men funker fint :p

8352592[/snapback]

Altså, responstid teller i mindre grad på en skjerm. Selvførgelig er det viktig, men alt under 8ms fungerer.

At en skjerm har tuner og høytalere er ikke akkurat det som skal kjøpes.

Det skal kjøpes en skjerm som scorer bra all around, noe som den nye samsung serien gjør.

Samsung Syncmaster 226BW altså, blir nok den.

ikke noe vits med 700watts strømforsyning, selv har jeg mist 500watt syns det holder, hadde fortron 700watt, ble enormt mye med kabler som ikke ble i bruk. Samsungen holder massevis, kjempe bra bilde på den! go for it!

8353725[/snapback]

Er ikke ute etter å kjøpe en strømforsyning som går ned mot grensen for hva systemet tar.

Er ute etter en strømforsyning som kan klare å vare gjennom et par oppgraderinger.

Så ser ikke selv at en 700w blir noe spesielt dårlig kjøp, selv om den er noe dyr.

Har selv en Mist 500w, så vet at de er yperlige strømforsyninger. Men tror heller det andre valget vil passe bedre her.

Korrekt me if i'm wrong?

Ellers ser resten greit ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...