Gå til innhold

hjelp med prosessor

Patney

Anbefalte innlegg

Når det gjelder bærbar pc, hvor bra er

CPU : AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-56 L2-cache 512 kB + 512 kB, Opptil 1600 MHz systembuss som kjører i AC/DC-modus 35 Watt

?

Jeg har funnet en laptop som virker ganske ok... Jeg har bare tenkt til å ha nok til å kjøre vista (med aero) bra, og sims2 på høy grafikk... Litt bilderedigering(gimp, ikke photoshop) og det man bruker pcer til ellers. Denne pcen jeg snakker om har 1gb ram og et ok grafikkort, som burde duge til det jeg skal spille. Jeg vet at intel core 2 duo er bedre, men jeg finner ingen pc med c2d som ikke er for dyr eller har for dårlig skjermkort eller lite ram eller andre svakheter...

Så det jeg egentlig lurer på, er den amd-prosessoren bra nok for det jeg har tenkt til å gjøre med pcen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk :) nå ble jeg litt mer sikker på hva jeg skal kjøpe. Er det vanskelig å oppgradere ram på laptop, eller? Og er det dyrt?

Grafikkortet er et Nvidia GeForce Go 7200, og etter det jeg har lest så funker det egentlig til å spille spill som half life 2, enda half life 2 sin grafikk ikke er helt utdatert enda. Mer enn bra nok etter min mening, ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...