Gå til innhold

Uh...Brute Force hos komplett?

b-duvaland

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...50&GrpID=1&s=pl

Det har status "Må skaffes (3 dager)", og jeg har sett status som "kommer xx.12.02" før på det.

Spillet blir jo ikke gitt ut før i April 2003:)

Jeg lurer på hvilket spill komplett selger/tror de selger, eller ikke selger :???: Ingen har som har bestilt vel ?

Screenshots av det ekte spillet er iallefall her. Stusset litt, siden dette er et spill jeg ser fram til :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-17 22:13, skrev Qrt_:

Mye bra å få tak i på diverse web-shoper.. Broren min bestilte LOTR - Two Towers til PC på en webshop for et par uker siden faktisk.. Rimelig imponerende det også..

Har han mottat spillet ?

Såvidt jeg vet, så er ikke det spillet kommet ut på pc. Tror ikke det er planlagt engang.

Lenke til kommentar

Fant Brute Force listet på http://www.gamesmix.com også med følgende informasjon:

Brute Force

Xbox Kommende

Gamesmix pris:

619:-

Lanseringsdato: 2003-01-24

altså står lanseringsdatoen der til 24 januar 2003. Og en kan forhåndsbestille det.

snodig.

edit:

sjekka på SpillXperten.no med det samme, og der stod Brute Force med lanserings-dato den 7 desember ?!

edit 2:

sjekka play.com og der står det følgende:

our price: £34.99 Delivered

availability: Due for release on 31/01/2003

dvs. 31 januar 2003. omtrent samtidig som gamesmix har det annonsert. begge selger jo PAL versjoner, så..

bidz @ efnet

bidz.org - pgp key

[ Denne Melding var redigert av: bidz på 2002-12-18 01:28 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-12-17 22:13, skrev Qrt_:

Mye bra å få tak i på diverse web-shoper.. Broren min bestilte LOTR - Two Towers til PC på en webshop for et par uker siden faktisk.. Rimelig imponerende det også..

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Har han mottat spillet ?

Såvidt jeg vet, så er ikke det spillet kommet ut på pc. Tror ikke det er planlagt engang.

Han mente nok ikke Two towers.. Men fellowship har jo vært lenge ute på PC, (two towers er vel en ps2 tittel?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...