FaderKubik Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Gilera Runner SP 50 Gilera Runner. For alle som har det minste peiling på roadracing blir navnet assosiert med Manuel Poggiali og hans seier i GP 125 i november 2001. Klassen er en knallhard rekrutteringsklasse til de tyngre klassene. Gateversjonene av Runner er racingscootere for deg som vil forflytte deg raskt i bybildet og som stiller krav til sportslige kjøreegenskaper. Den stive rammen, fjæringssystemene, bremsene og alle de gjennomførte detaljene bærer tydelig preg av at Gilera hevder seg i teten i roadracing. Og ikke minst merkes det på akselerasjonen og de utemmede kreftene fra motorene. si din menig! Endret 10. april 2007 av FaderKubik Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 må si jeg lo av ordene ``racingscooter`` og ``deg som vil forflytte deg raskt i bybildet og som stiller krav til sportslige kjøreegenskaper`` og for ikke å snakke om ``utemmede kreftene fra motorene`` men ellers en veldig kul scooter og hadde jeg trengt scooter så hadde jeg sett på denne Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) jah hehe.. de overdriv en "smule" dær ja;P Endret 10. april 2007 av FaderKubik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå