Szmekken Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har et lite spørsmål til dere som har Red Steel der ute. Bråker deres Wii mer når dere spiller Red Steel kontra andre spill. Jeg har spilt spillene Zelda TP, Cod3, Sonic, MoH: Vanguard og Wii sports på den og da har den vært veldig stille av seg. Men med Red Steel lager den "loading" lyder kontinuerlig. En slags høy durende klikkelyd av relativt høyt volum som går bort om man trykker på pause, eller gjennom cut-scenesene. Det er ingen riper under DVD-en, men jeg byttet den til meg på Bytteklubben.no, og da er det er jo ikke godt å vite Sitter det andre med Red Steel og samme erfaringer som meg? Eventuelt kan være så elskverdige å sjekke om det er tilfellet med deres utgave? På forhånd takk Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Har ikke Rødt Stål nei, he he Men når du sier det hørtes dette kjent ut Tror jeg har hørt om dette problemet før et sted, men hvor? Endret 10. april 2007 av Lyn Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ja, disken bråker under Red Steel. Det er nok bare at streamingen ikke er programmert helt rett, siden spillet ble litt rushet. Gleder meg til oppfølgeren. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 OK takk, da trenger jeg ikke beskymre meg mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå