karken789 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) hallo. jeg lurer på om noen har tips til å støydempe hdd, da tenker jeg ikke på vibrasjon men rett å slett støy fra hdd,,, Endret 10. april 2007 av karken789 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Skumgummi vil hjelpe. Jeg har 1 cm plater som er limt rundt 'buret' som holder diskene. Det er enklest å få til med et løst 'bur'. Diskene bør ha kjøling, det Chieftec buret jeg bruker har plass til en vifte. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 hallo. jeg lurer på om noen har tips til å støydempe hdd, da tenker jeg ikke på vibrasjon men rett å slett støy fra hdd,,, 8349368[/snapback] SilentMaxx HDD Silencer. Google it, så finner du dem. 3DFXCool solgte disse, men jeg vil ikke anbefale deg den butikken. (de bygger vel om for tiden). Det finnes også en dansk butikk, vcore.dk som selger disse. Du må ut med ca 500,- for en slik sak. Ganske dyrt i grunn, men supreme effektive. Eneste som er litt kjipt er at du må spørre om du kan få den eldste utgaven av disse, for de nye revisjonene har dårlig lettmetal i forhold til de gamle som er av rent stål. Blytunge og svært effektive på støy. Jeg har min raptor i en slik en og en Seagate Barracuda i den nye typen. Jeg hører kun at Raptoren knatrer når den jobber hardt, ellers er diskene "almost" lydløse. Men lyd er svært subjektivt, og det er mange variabler som avgjør hvorvidt du finner PC'en din stille eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå