pessimisten Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hei! Hvordan ser jeg tempen på dette hovedkortet? link har sett litt på hjemmesiden dems, men finner ikke noe særlig der :/ Endret 13. april 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Zink Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mener du i BIOS eller windows eller begge? Dvs. hva har du prøvd, og står det ikke noe i manualen? Kanskje prøve forumet der G9657AA-8EKRS2H Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg tenker på Windows I BIOS finner jeg det, men vil gjerne se det i Windows. Det fulgte med et program som heter FOX ONE, men det vil ikke starte :S Det står at det skal kunne vise det i manualen, men hjelper lite når jeg ikke får det opp. Har Vista BTW Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Var bare en liten update som skulle til Lenke til kommentar
Zink Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Var bare en liten update som skulle til Flott! Btw. da er det greit hvis trådstarter går til første post og redigerer emnetittel med *løst* e.l. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Takk for tipset skal prøve å huske det til neste gang og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå