Beges Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Heisann! Er det noen som vet hvordan jeg kan få til ripe- og støveffekter maken til bildet nedenfor i photoshop? Har CS2, hvs det er relevant. På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 hallo! eg kan hjelpe deg i kveld viss du vil... må eksperimentere litt først... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Stilig effekt, om noen har en toturial på det hadde det vært fint. Eller rett og slett poste fremgangsmåte her Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 jeg kan lage ein tutorial i kveld... viss jeg får tid! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mener det bildet der er laget av noen her på forumet sammen med en forklaring, men akkurat nå kan jeg ikke huske av hvem eller finne tråden. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det som kan ha vorte gjort er å fyrst finne/lage eit bilete i gråtoner (svartkvitt) med mange slike riper, leggje det i eit lag over fotografiet, endre blend mode til Multiply eller Screen og eventuelt setje ned opacity for ripelaget. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er bare å finne en ripe brush og senke opacity litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå