hagern Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hagern: Det er over 4 mnd. etter bestilling, jeg venter i spenning. Dell skylder på Microsoft og ber meg kontakte de hvis jeg ønsker informasjon om leverings dato. Slik jeg ser det har ikke jeg handlet noe av Microsoft, men DELL. Da er det DELL som bør rydde opp dette med sine kunder. Noen som er enige med meg? Det er da ikke Dell som gir deg oppgraderingen. Du har kjøpt en PC som har en programvare fra Microsoft. Microsoft sier at de gir gratis/billig oppgradering til de som har kjøpt en vare som inneholder en programvare fra Microsoft. Microsoft har ikke gitt noen dato for overlevering av den nye softwaren. Jeg skjønner det at det er kjedelig å vente på Vista, men du er tross alt ikke alene. Jeg venter på min også. Jeg hadde problemer med COA, men tok det opp med Microsoft-support, og de har "eskalerert" saken mot Moduslink. Nå kan jeg logge inn på Moduslink, og alt ser greit ut. (bortsett fra leveringsdatoen da). 8353856[/snapback] Jeg kjøpte PCen med Windows Vista Premium Engelsk! Hvis jeg går inn på min ordre står det også dette. DELL sier at de ikke kan levere PC med Vista Premium, men at jeg får oppgraderingen. Så de leverte PCen med XP og en garanti om VISTA "med engang" Grunnet at jeg bestilte engelsk utgave. Er det da Microsoft jeg burde ta praten med? Jeg mener fremdeles at det er DELL som burde rydde opp i dette. Det koster ikke de mye å sende meg en Vista Premium FULL som plaster på såret! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Samme problem med to Acer Travelmate bærbare PCer. Ingen av COA-numrene ble godkjent. Klagde til leverandøren, men fikk ikke svar. Purret i forrige uke, fikk beskjed om at fristen var gått ut. WTF??! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Fikk melding om at oppgraderingen min var kommet i dag. På en eller annen måte har beløpet på NOK133,07 med frakt kommet over mva-grensa (mva'en alene er oppgitt til NOK213, har det blitt lest eller merket kroner som US$? ), så nå er det å skrive en irritert mail til Moduslink. Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, da hadde jeg kontakt leverandøren/butikken av din maskin og krevd et prisavslag tilsvarende det koster å kjøpe vista + renter fra den dagen det ville vært rimelig at du skulle fått den. Å få folk til å kjøpe en pc tidligere, ved å love de Vista og ikke gi de alikevel er en mangel ved varen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå