Athey Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) ^ Du strøk fordi du kvelte bilen? Høres ikke helt riktig ut. Var jo ikke akkurat midt i en rundkjøring heller. Jeg kvelte bilen på min oppkjøring, stod uansett. Er et helthetlig bilde, så det der høres dumt ut. Fikk nervøst sammenbrudd, nærmest en blackout. Brått var jeg på vei ut i veien i full fart der bilen som kom til venstre for meg måtte bråbremse(jeg hadde vikeplikt) Endret 7. februar 2012 av Athey Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Fikk nervøst sammenbrudd, nærmest en blackout. Brått var jeg på vei ut i veien i full fart der bilen som kom til venstre for meg måtte bråbremse(jeg hadde vikeplikt) Vil si det var riktig og stryke deg der ja, har lyst til å prøve kjøre opp på nytt nå etter 45 000-50 000km alene i bilen for og høre hva en eventuell sensor har og si om kjøringa mi, hovedforskjellen hadde nok blidt at det hadde blitt jævli mye mer krangling fra min uansett hva de hadde strøke meg for. Edit: leif Endret 7. februar 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Athey Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fikk nervøst sammenbrudd, nærmest en blackout. Brått var jeg på vei ut i veien i full fart der bilen som kom til venstre for meg måtte bråbremse(jeg hadde vikeplikt) Vil si det var riktig og stryke deg der ja, har lyst til å prøve kjøre opp på nytt nå etter 45 000-50 000km alene i bilen for og høre hva en eventuell sensor har og si om kjøringa mi, hovedforskjellen hadde nok blidt at det hadde blitt jævli mye mer krangling fra min uansett hva de hadde strøke meg for. Edit: leif Var riktig å stryke meg der, ja. Er ikke det jeg sier Ja det hadde vært moro å sett hva sensor hadde sagt nå, etter et halvt år med lappen. Lenke til kommentar
Netteflette28 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja jeg strøk på oppkjøringa idag!! Det var kjipt, men det var jo alikevel fortjent. Jeg kom fra en vei med høyreregel. Skulle til venstre i neste kryss. Hang meg helt opp i høyresiden der det kom en buss. Skulle til å kjøre når sensor bråbremset.. det kom en bil fra venstre som jeg ikke fikk med meg!! Drit dumt av meg! Men som sagt fortjent. Vikepliktsbrudd er jo direkte stryk uansett.. "Desverre må jeg stryke deg på den,og jeg sier desverre for du kjører veldig bra ellers" var kommentaren Men nå har jeg ihverfall 4 nye uker til å trene,trene og trene på!!!! Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Strøyk på første oppkjøring i 2006. Det var to feil totalt sett. 1. Kjørte inn mot rundtkjøring og feilberegnet da en tulling som kom fra venstre tok opp farten da han nærmet seg og ralla og tuta forbi meg, så jeg måtte ta en nødbrems. Det var en 2'er feil. 2. La meg for langt til venstre da jeg skulle kjøre ut på en trafikkert vei fra bensinstasjonen. Var da til hinder til de som evnt. skulle inn den veien. Jeg skulle da til venstre, så hjernen kobla ikke helt der. De to andre gangene jeg kjørte opp gikk jeg gjennom uten feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå