nabbskall Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hei, Har vert på utkikk etter en viftestyring som jeg kan stoppe vifter med når de ikke trengs. Er det noen som vet om/har link til en viftestyring som man kan stoppe vifter med? Takker på forhånd for svar Endret 10. april 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Clint Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Denne fra Sunbeam kan slå viftene helt av. Funker glimrende. Har selv brukt den i 3 år. Den har noen sinnsykt sterke LEDs, så er du advart ;-) Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Denne fra Sunbeam kan slå viftene helt av. Funker glimrende. Har selv brukt den i 3 år. Den har noen sinnsykt sterke LEDs, så er du advart ;-) 8349139[/snapback] Jepp, var noe sånt jeg var ute etter Takk skal du ha Men er det andre andre viftestyringer som også kan skru av viftene? kan denne også slå av viftene? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303859 noen erfaringer? Endret 10. april 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dennekan du slå av viftene, i tilleg er det en liten men tydelig lcd skjerm som følger med.. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Dennekan du slå av viftene, i tilleg er det en liten men tydelig lcd skjerm som følger med.. 8350285[/snapback] Takk for tipset Men sikter på noe litt billigere, (har ikke så altfor mye penger akkurat nå) Lenke til kommentar
Clint Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dennekan du slå av viftene, i tilleg er det en liten men tydelig lcd skjerm som følger med.. 8350285[/snapback] Hadde en sånn før, og man kan ikke slå av viftene med den. Kan bare stille volt mellom 7 og 12. Jeg likte den aldeles ikke. Husket ikke vifteinnstillingene etter reboot. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har sunbeam selv, skrur viftene helt av med den, men som sagt er det hore lys i hele gangen der pc'n står når viftene går på liten fart, og blålys når de går halv/full spiker. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Dennekan du slå av viftene, i tilleg er det en liten men tydelig lcd skjerm som følger med.. 8350285[/snapback] Hadde en sånn før, og man kan ikke slå av viftene med den. Kan bare stille volt mellom 7 og 12. Jeg likte den aldeles ikke. Husket ikke vifteinnstillingene etter reboot. 8351155[/snapback] Tusen takk for at du kom med det tipset var like før jeg bestilte den Tenker jeg kjøper den sunbeam viftestyringen Overlever lengre med det kraftige horelyset enn de støyende viftene EDIT: tror jeg venter, 180 kroner i porto FFS? + faktura 50,- nei dette ble ikke så billig.. :/ Endret 10. april 2007 av Storleer Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Den zalman viftestyringen kan man ikke skru av viftene med, og ledsa der er ENDA verre enn på sunbeam sin (har hatt begge) Lenke til kommentar
magnehadland Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 LEDene kan fjernes eller byttes ut for de som vil ha mindre horelys. Eller man kan vippe dem inn slik at de er "bak" hullet og lyser ut Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) LEDene kan fjernes eller byttes ut for de som vil ha mindre horelys. Eller man kan vippe dem inn slik at de er "bak" hullet og lyser ut 8354540[/snapback] Jepp, så det i en review Så zalman sin er verre jonas? Overlever med sterke horelys jeg Jaja, case solved. Takker for svar folkens =) Endret 10. april 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Hvis led'sene irriterer dere gjør som meg; fjern de! Endret 10. april 2007 av Caliber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå