golfpowah Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hva tror dere om denne i forhold til de som er blitt diskutert i denne tråden? Tenker lydmessig sett, det at lg'n har harddisk og kan ta opp (den kan det, ikke sant?..) er jo en stor fordel. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mener du det settet jeg anbefaler i post2? Lydmessig så er det det beste settet i forhold til pris som jeg har hørt hvertfall. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 regner med at hifiklubben har bedre lyd, men hvor mye bedre? Tenkte mes på CAMBRIDGE og CERWIN-VEGA VE-8F.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er ikke noe fan av CV lyden. Så ville heller vurdert dynavoice sine alternativer. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 ikke det jeg lurte på vis du klarte å bruke øya litt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 ikke det jeg lurte på vis du klarte å bruke øya litt. 8363808[/snapback] Det jeg trøver å si er at jeg ville sett andre steder. Jeg hadde ikke valgt noen av dem. Hvem hvis jeg sto med kniven på strupen hadde jeg kanskje valgt det LG settet av praktiske grunner Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 valget mellom lg og cv , jøss hater folk kvalitet eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå