hfthomas Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det hender ofte at jeg "knekker" headsettet av mobilen, (sånn som man tar det av) når jeg hører på musikk. spesielt på bussen eller andre steder man sitter. Da skrur selvfølgelig musikken seg på høyttalerne på mobilen! (og det står ikke noe særlig lavt på heller) Det jeg lurer på er om noen vet om noe programvare som gjør sånn at du uansett må manuelt koble til høyttalerene, selv om headsettet er koblet fra. Vet dette var en skikkelig ræva tittel, men visste ikke hva jeg skulle skrive. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det har irritert meg lenge! (mine innlegg) Har dog W550i, gleder meg til N95 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Trur dette er ett vanlig problem egentlig Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Nå skjedde det igjen satt på bussen, og tok mobilen opp av lomma, så detter headsettet av Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Problemstillingen har ikke vært spesielt aktuell for min del, ettersom jeg kun bruker radio når jeg skal høre på musikk via telefonen min. Når jeg da napper ut headset'et da stopper bare radioen. Likevel måtte jeg se om det fantes en løsning på min telefon, og det ser ut som om det gjør det... Først konstaterte jeg at det samme skjedde på min telefon. Det jeg så forsøkte - med headset'et tilkoblet - var å bevisst velge "Høyttaler". Deretter gikk jeg tilbake under Valg og valgte "Hodesett". Når jeg nå napper ut headset'et, da stopper musikken og skjermen viser "Koble til ekstrautstyr". Nå har jeg riktignok ikke samme telefon som deg, jeg har faktisk ikke N-serie engang, men det er jo verdt et forsøk... Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det jeg så forsøkte - med headset'et tilkoblet - var å bevisst velge "Høyttaler". Deretter gikk jeg tilbake under Valg og valgte "Hodesett". Når jeg nå napper ut headset'et, da stopper musikken og skjermen viser "Koble til ekstrautstyr". Fungerer bra når det gjelder radio, men med selve musikkspilleren fungerer det dessverre ikke. Prøvde selv det du foreslo ettersom jeg kom på samme tanken, men dog funket det altså ikke. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Funka ikke.. Finner ikke en funksjon hvor jeg skrur på høyttalerene med headsettet koblet til engang=/ Skal lete litt til Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du finner det under: Settings - Enhancement - Enhancement in use Innstillinger - (Siste valg) - (Førstevalg) (Har IE firmware på min så jeg har kun engelsk og kinesisk meny) Radio: Start radio - Valg - Valg nr. 6 (Forutsetter at du har tilkoblet headsettet) Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Du finner det under:Settings - Enhancement - Enhancement in use Innstillinger - (Siste valg) - (Førstevalg) (Har IE firmware på min så jeg har kun engelsk og kinesisk meny) Radio: Start radio - Valg - Valg nr. 6 (Forutsetter at du har tilkoblet headsettet) 8361370[/snapback] finner det ikke. prøver mer etterpå, er på jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå