Gå til innhold

Det dyreste du har greid å ødelegge


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri ødelagt noe av betydning, såvidt meg bekjent. Edit: VENT, jeg ødela jo kåpene på mopeden min, fikk bare 2000,- i egenandel.

 

Men jeg har nesten ødelagt noe.. Lånte båten til mutter (Bayliner Capri 21 fot) som er værdt rundt 450,000,- ny. Kjørte den opp glomma i rundt 25 knop, og bestemte meg for å skjære over et tilsynelatende havfylt område. Joda, det gikk bra, men i ettertid fikk jeg vite at stedet jeg hadde kjørt over var fult av skjær, grunner, og holdt 0,8meter som dybde de fleste plasser :whistle:

 

Edit: Kom på noe jeg har ødelagt..

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Dyreste jeg personlig har ødelagt var nok diverse kjafs i tårnet på en stridsvogn i millitæret da jeg mistet tung metalldel på en plass den ikke burde være når tårnet dreiet :D

Jeg var nok den billigste i drift da, siden han som kjørte ødela drivverket til en million, og sjefsvogna kjørte i myra til den nette sum av 17 millioner :D

Lenke til kommentar

Hmmm, dyreste jeg har ødlagt...

 

ødlagt og ødlagt, fikk sitte i en racerbil en gang med pappa, (kompisen hans eier et sånt bilfirma) de hadde en sånn markeringsdag, og jeg klarte å løse ut brannslukkeren som var i den...

 

Ble noen lapper det.. koster å bytte integrert brannslukker ;)

 

 

Og så var det en gang da jeg nappet bilnøklene til pappa, satte meg i volvoen, og kresjstartet den rett inni farfars mercedez.. (bilen var nesten helt ny)

Lenke til kommentar

Høyttalerne mine :ermm: De kostet rundt 7000 nye. Så nå har jeg bestilt nye til 18 500. :p

 

Ellers har jeg delvis ødelagt lcd skjermen min (er streker og flekker etter at jeg uheldigvis kom litt hardt borti skjermen) som kostet rundt 2000+ tror jeg det var sånn ca.

 

Har ødelagt en meget god bang & olufsen tv som jeg hadde tidligere, men den bad litt om det selv slik som den terget meg hele tiden. Den slo seg av helt random, og som oftest traff den perfekt på spennende punkter i en film, og slo seg aldri på igjen. :)

 

Ellers har det gått en del dyre glass/krstall gjenstander i gulvet som har skapt mye oppstyr. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...