Gå til innhold

Det dyreste du har greid å ødelegge


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke ødelagt så voldsomt mye, kræsja mopeden til brodern en gang, menne samboeren min klarte det mest utrolige en gang, mista tv'en åppå den bærbare, som var HELT ny , 23000kr , og tv'en ble ødelagt, 3000kr, menne, slapp med egenandel på 0,kr så hele greia var gratis, menne..alikevell...

Lenke til kommentar
1 stk. AG3 i forsvaret  :blush:

8349306[/snapback]

Hvordan gjorde du det?

8349316[/snapback]

 

Ganske flau episode egentlig. Var nyutdannet Sersjant og første dag med grunnleggende våpenbehandling foran troppen. Gutta skulle lære våpenet å kjenne og forsøke ladegrep. En i troppen fikk ikke tatt ladegrep og grunnen tenkte jeg, er ofte at våpen som er lagret en stund kan være litt trege. Jeg fikk det heller ikke til og for ikke å drite meg ut foran troppen satt jeg AG'en ned på bakken og spente til med beinet. Det måtte jo gå som det gikk det og hele forskjeftet sprakk med en 5 cm flerre nedover. Ikke populært og veldig flaut :no:

Lenke til kommentar
Ganske flau episode egentlig. Var nyutdannet Sersjant og første dag med grunnleggende våpenbehandling foran troppen. Gutta skulle lære våpenet å kjenne og forsøke ladegrep. En i troppen fikk ikke tatt ladegrep og grunnen tenkte jeg, er ofte at våpen som er lagret en stund kan være litt trege. Jeg fikk det heller ikke til og for ikke å drite meg ut foran troppen satt jeg AG'en ned på bakken og spente til med beinet. Det måtte jo gå som det gikk det og hele forskjeftet sprakk med en 5 cm flerre nedover. Ikke populært og veldig flaut :no:

8349377[/snapback]

Isj. Det var ikke helt bra.

Hørte en historie om en gruppe jegere (MJK/FSK/FJK, er ikke nøye), som hadde vært på øvelse, så skulle de være smarte og dusje med våpenet for å få det rent. Men det de glemte var å pusse våpenet etterpå, så de kasserte 8-9 våpen. Men om det er sant vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...