Gå til innhold

Bilde: Våren kommer

sthlm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Feltherre

Eehm? :ermm: Du tar nok feil. Fokuseringen er tilnærmet perfekt på dette bildet, og fokus skulle ikke lagt på noen andre steder enn det gjør på bildet.

Eller så synes jeg at det er et veldig bra bilde! Ble litt sjokkert over lukkertiden din, men likevel synes jeg bildet ble utrolig stilig.

Det eneste negativet jeg kan se, er den utbrente biten nede til høyre, som du helst burde ha unngått.. Ellers, max elsk.. :love:

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger!

Gissan: Prøvde meg fram med litt forskjellige utsnitt av orginalbildet. Syntes det ble stilig med det svarte til venstre i kontrast med det hvite til høyre og fant dette utsnittet til å bli den beste balansen etter min smak.

Lukkertiden er et resultat av blenderprioritert program med en stor blender :)

Lenke til kommentar
Utbrent? Hvor?

Om dere tenker på det svarte felte så er vel det gjengrodd, ikke utbrent.

Jeg bruker iallefall aldri utbrent på noe som er svart.

8349843[/snapback]

Mente høyre, sorry, kill me.. :)

8349874[/snapback]

Da skjønnte jeg litt mer hva du mente, Gissan.

Har skjært bort det lyseste feltet nå. Synes også selv det ble bedre :)

post-85315-1176214122_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mye bedre, ja! :) Stilig øyeblikk (Dråpen / henger der / ikke - Jan Erik Vold). Men skal vi pirke, lurer jeg på om det hadde vært enda tøffere om kameraet hadde vært bittelitt mer til høyre sånn at istappene ikke kom bak hverandre men ble mer tydelig separate former. Ikke mye, dybden er nydelig den, men bittelitt.

Lenke til kommentar
@ Feltherre

Eehm? :ermm: Du tar nok feil. Fokuseringen er tilnærmet perfekt på dette bildet, og fokus skulle ikke lagt på noen andre steder enn det gjør på bildet.

Eller så synes jeg at det er et veldig bra bilde! Ble litt sjokkert over lukkertiden din, men likevel synes jeg bildet ble utrolig stilig.

Det eneste negativet jeg kan se, er den utbrente biten nede til høyre, som du helst burde ha unngått.. Ellers, max elsk.. :love:

8348989[/snapback]

Vel smaken er som baken,enig at fokuseringen var ganske bra men jeg ville kansje hatt det en annen plass.

Lenke til kommentar
@ Feltherre

8348989[/snapback]

Vel smaken er som baken,enig at fokuseringen var ganske bra men jeg ville kansje hatt det en annen plass.

8352537[/snapback]

Så du mener at fokuseringen ikke burde lagt på dråpen, men istappen 5-10 cm bak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...