Goliath Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hva er fordelene og ulempene med dette kontra tradisjonelle "kontakte bedriften selv"? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hva er fordelene og ulempene med dette kontra tradisjonelle "kontakte bedriften selv"? 8348720[/snapback] Bedriften kan prøve deg en periode, uten å være forpliktet til å ansette deg videre. Dette kan du se på som både en fordel og en ulempe. Bedrifter har lavere terskel for å ta inn folk via bemanningsbyrå kontra den tradisjonelle måten. På den andre siden er det opp til deg å levere varene i en periode som innleid. Bedriften kan lett kvitte seg med deg, uten noen forpliktelser, om du ikke duger. Jeg byttet nylig jobb, og må jobbe via et bemanningsbyrå i en periode på seks måneder før jeg kan bli tilbudt fast stilling i bedriften. Betalingen er ikke alltid bra i bemanningsbyrå. Jeg tror det er veldig avhengig av hvilke bransje og hva slags byrå man går inn i. Hvor i landet bor du, og hva slags utdannelse har du? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ok.. Jeg har bachelor IT og bor i Oslo Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ok.. Jeg har bachelor IT og bor i Oslo 8353144[/snapback] Da tviler jeg på du vil ha noe vanskeligheter med å finne deg jobb. Markedet er rimelig hett her i Oslo nå om dagen. Kan sette deg i kontakt med byrået jeg jobber for. De betaler bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå