Gå til innhold

Erfaringer med sandisk e260?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter og hører på musikk fra denne spilleren i skrivende stund. Fikk den i julegave sist jul, og jeg har ikke vært borti noen problemer med den så langt. Den er også veldig kompatibel med Linux, som er en fordel for meg.

Hvis det er noe jeg skal kunne trekke ned med denne, så er det at styringsknappene (Skifte sang fram/tilbake og play/pause) ligger litt dumt til, så de kan i noen tilfeller være litt vanskelige å trykke inn. Men dette er ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar

Piss kvalitet! :thumbdown:

Lyden skal visst være OK, men ikke forvent deg mye

av denne spilleren..

Flere av kompisene mine kjøpte denne

samtidig som jeg kjøpte min Walkman.

Jeg ødelegger og hærjer mest, men spilleren

deres gikk i stykker LENGE før min er slitt engang! :p

Gå for kvalitet du ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg sitter og hører på musikk fra denne spilleren i skrivende stund. Fikk den i julegave sist jul, og jeg har ikke vært borti noen problemer med den så langt. Den er også veldig kompatibel med Linux, som er en fordel for meg.

Hvis det er noe jeg skal kunne trekke ned med denne, så er det at styringsknappene (Skifte sang fram/tilbake og play/pause) ligger litt dumt til, så de kan i noen tilfeller være litt vanskelige å trykke inn. Men dette er ikke noe stort problem.

8348896[/snapback]

Kroo silicon skin er genial sak som gjør spilleren tøffere, beskytter den og gjør knappene veldig mye lettere å bruke, anbefales på det sterkeste!

Når det gjelder lydkvalitet så ler jeg litt hver gang jeg har på sansaen, bruker den bare til å leke med rockbox nbå for lydkvaliteten er bare god fram til du har sammenlikningsgrunnlag, etter det kan du glemme det ^^ Har anmeldt et åar kinesiske billigspillere som takøer lyd bedre enn sansaen, spesielt de lavere frekvensene er ræva. Og guess what? Nye sansa connect er ikke noe bedre på lyden :nei:

den har akkurat blitt gitt ut i usa tror jeg, ny sandisk med wifi. Subscription music spiller for alt det er verdt.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...