Juden Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg bor i et fredelig strøk, hvor det aldri skjer noe. Men plutselig en dag finner jeg sykkelen min ligge slengt ut i gaten med et punktert hjul. Ganske merkelig hendelse. Siden det ikke bor noen i strøket som kan gjøre noe sånt. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg få rettferdighet? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) skybert som har lekt seg litt kanskje ring politi og si at noen har punktert hjulet på sykkelen din Endret 10. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det er nok skumlere folk i strøket ditt enn du tror. For eksempel naboen min Leif heter Brita på torsdager. Det visste vi ikke før i fjor. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det er nok skumlere folk i strøket ditt enn du tror. For eksempel naboen min Leif heter Brita på torsdager. Det visste vi ikke før i fjor. 8348588[/snapback] Å fy faen, nå lo jeg høyt :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det kan være hvem som helst. Kontakt politiet og få det erstattet. Å lage en thread basert på bare spekulasjoner om hvem som har gjort det blir for teit. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg