J@cob Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg drømte at jeg hadde fått hår på brystet, men det stakk noe så inni helvete mye. Enden på visen: Jeg tok en flaske med billig axe, en lighter, samt en dose mot og brente det vekk. Funky. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Må ha luktet vondt, det der Drømte at jeg var inne i det Poltergeist-huset (det fra filmen), og møtte skjeletthunden som holdt til inne på badet der. Endte med at jeg ringte et rivningsselskap og fikk dem til å rive huset. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg drømte at jeg var i et slags sted.. Vet ikke helt hva. Det var flere forskjellige rom der. Nesten som en diger hytte, for alt var laget av tre. Men det var også et gigantisk basseng der. Som var kjempedypt. Kanskje 20 meter. Og så var det en skog, og en elv. Jeg husker at jeg var i bassenget, holdt meg fast i kanten. Og så kom det en gutt bort til meg, kjente han ikke igjen.. Tok hånda mi, og dro meg med under. Han lærte meg en pusteteknikk, som gjorde at jeg kunne puste under vann. Han dro meg med helt på bånn, og så dyttet fra på bånn så vi føk opp. Den drømmen var så altfor realistisk. :| Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Drømte at ex dama gikk rundt med mine klær Dryg drøm Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Husker at jeg spilte et spill i old school-stil, også møtte jeg på en som bor langt herfra, og jeg husker jeg skulle slutte å spille og gå langt sammen med han for et eller annet, men jeg gadd ikke, fordi det regnet. Da så jeg opp mot himmelen og da var det tett overskyet, bortsett fra en stor åpning der himmelen var mørkeblå og svart. Så mektige farger det var. Nydelig. Det beste med den dagen, antageligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Husker ingenting untatt det som skjedde akkurat før jeg våkna: Tidenes fineste dame med langt blondt hår og knallblå øyne lener seg fremover for å kysse meg. I det hun er to centimeter ifra ansiktet mitt ringer vekkerklokka mi. Det er en av de gangen jeg har kastet vekkerklokka vegg-i-mellom Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Drømte at jeg var happy Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 En merkelig drøm jeg hadde i natt. Drømte om at jeg var på jobben å der var vi omringet av de der svære alien tingene som er med i War of the Worlds filmen, så alle ansatte måtte gjømme seg på lagere. Senere i drømmen begynte jeg plutselig å kysse på ei gammal kollega å ei annen kollega hadde skrelt av hele håre sitt så sier hun til meg at jeg ikke måtte si det til noen. merkelig drøm Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 jeg drømmer vanneligvis mye dumt spesielt når je ikke har sovet på en stund. Dette drømte jeg når jeg var på tg: Den ene kammeraten min jokke som var med meg var pluteslig blitt ape temmer! og axel a.k.a birdman var managern has som spiste seg feit på bannaner? Men så ble apene sure fordi axel spiste alle bananene så de gjorde opprør mot han. Mer rakk jeg ikke å drøme før jeg våknet opp med trynet fult med barberingsskum...... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg drømte at jeg var på fylla. som jeg hadde vært også gikk jeg tom for pils og jeg ble skikkelig tørst. så jeg drakk vann fra pilsflasker. Var så ekte. så ekte at når jeg våknet tok det 5 min før jeg merket at jeg var tørst på ekte. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Faen, jeg hater dette... Jeg tok meg en liten lur på sofaen i ettermiddag, og endte opp med å dagdrømme. Da drømte jeg at jeg var en liten fugl som fløy høyt oppe. Men så kom det en stygg jeger som skadeskjøt meg, og jeg falt. Sjokket førte til at jeg slo panna på et av stolbeina like ved (ja, på gulvet) og fikk et stygt blåmerke Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Drømte i natt en kort drøm som ikke var spesielt kos! Det eneste som skjedde var at jeg å 3 andre sto foran et svært digitalt verdenskart som viste oversikt på hvilke land i verden som hadde strøm og ikke . Det avsluttet med at flere land ble strømløse og jeg sa : No No No No ! Så våkna jeg , uviss om det var en framtidsvisjon eller bare en drøm Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 I går drømte jeg at jeg ble låst inne på en skole på julaften, der møtte jeg en jeg kjenner, vi endte opp med å finne en tv. Vi fikk inn en fotball kamp og så spiste vi mye junkfood, jeg ble bekymret og tenkte på familien hvor bekymret de måtte være. o_O Jeg kan forstå det siste i drømmen, men wtf.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå