Gå til innhold

Hva drømte du om i natt?

PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ikke en drøm,mer en halveis en som skjedde mens jeg var i halvsøvne.

Tenkte jeg skulle sove 10 min mer enn vanlig, så er klokka 06.48, 2 minutter til jeg tenker jeg skal stå opp.. Plustslli er det en dame med en svæær kniv som står over meg! Hoppa kjapt som faen opp av senga da :!:

Lenke til kommentar
ehh... care to translate?

8358693[/snapback]

"Noe om en klassetur og at jeg" først, og litt lengre ned "Terje og jeg må", som er en god venn av meg. Resten er like gresk for meg som for deg. Hvis du finner ut hva det står blir jeg glad :p

8372596[/snapback]

Jeg har riktig nok mye erfaring med skriftyding selv, fordi jeg ikke skriver spesielt pent til tider jeg også. Men det der var helt umulig... :!:

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg en drøm som må bety at min beste venn har sviktet meg, eller kommer til å svikte meg på det groveste.

Vi var på en båt eller noe, jeg hadde smuglet noe moteklær , og skulle opp til bagasjen min for å sjekke hvordan det sto til. Så kom venninna mi opp, og med seg hadde hun en vekter-sak-fyr.

Jeg ble arrestert og alt var helt jævlig egentlig.

Endte med at jeg fikk lov å gå for vekteren av en eller annen grunn, men jeg våknet opp og følte meg skikkelig uggen og trist :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg ranet en bank. Så når jeg kom ut var det en fyr som ødela for meg, så jeg skjøt og drepte han. Politiet kom og arresterte meg. Skulle få tolv års fengsel. Følte meg helt jævlig så tenkte å ta livet av meg selv, men klarte det ikke. Så jeg så frem til 12 år bak murene. Hadde ikke skyldfølelse da jeg ikke likte fyren, men følte meg jævlig pga all tiden i fengsel:p

Hvorfor har alltid drømmene mine vold i seg?

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Drømte at noen av de peneste damene man kunne drømme om, banket på døra midt på natta.

Jeg åpnet opp, og fikk dem med opp.. Og så begynte den ene etter den andre å kle av seg, før de til slutt la seg oppå meg :cool:

Og så vil jeg ikke si mer.... :dribble:

Da var det skillekig kjipt å måtte stå opp å gå på skola...... :no:

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar

Skummel drøm. :cry:

Jeg dro på senteret.. Møtte min lillesøster og hennes venninne. Alle tre hadde på hvite kjoler. Så dro jeg alene til gamle skolen min (ungdomsskolen). Luska rundt et par ganger, for så å drepe en av elevene.. og smøre blod utover den hvite kjolen min med vilje. Så skøt jeg meg selv i leggen. Og så våkna jeg. 10hi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...