Gå til innhold

Hva drømte du om i natt?

PgUp

Anbefalte innlegg

Jeg drømte at jeg datt ned et kommelokk og satt fast der. Lokket ble tatt på så jeg måtte være der lenge mens jeg kunne høre folk som gikk oppfor, og naturligvis så prøvde jeg å få kontakt med dem, men uten nytte. Nede i kommen så måtte jeg drepe rotter for mat, og ble angrepet av rotter som tygde ferbrilsk på meg, og i det jeg var helt utkjørt av tørst, svolt og rotteangrep så våkna jeg.

Har alltid merkelige og ikke særlig hyggelige drømmer så dette var ikke noe spesielt, men jeg har blitt så vant med disse drømmene at det ikke er noe mareritt men tvert imot synes jeg det er ganske morsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drømte en ganske grotesk drøm i natt: Jeg hadde fått en merkelig kraft som gjorde at jeg kunne "fjernstyre" flere mennesker samtidig, sånn at de ikke kunne styre sin egen kropp (ikke i det hele tatt, så det kunne ikke merkes at de var tatt kontroll over) Hvis jeg avsluttet kontrollen over dem ville de selvfølgelig reagert på det som skjedde med dem og avslørt at de hadde blitt tatt kontroll over fordi de kunne se og føle osv. som normalt.

Så drømte jeg at jeg var i klasserommet og tok kontroll over lærern og fikk han til å beordre noen av elevene til å hoppe ut av vinduet (det er langt ned), så tok jeg kontroll over elevene som hadde blitt bedt om å hoppe utfor og fikk dem alle til å hoppe utfor med et smil (de døde, ja). Da reagerte selvfølgelig de andre i klassen som ikke var tatt kontroll over. osv osv.

Lenke til kommentar
Jeg drømte at jeg datt ned et kommelokk og satt fast der. Lokket ble tatt på så jeg måtte være der lenge mens jeg kunne høre folk som gikk oppfor, og naturligvis så prøvde jeg å få kontakt med dem, men uten nytte. Nede i kommen så måtte jeg drepe rotter for mat, og ble angrepet av rotter som tygde ferbrilsk på meg, og i det jeg var helt utkjørt av tørst, svolt og rotteangrep så våkna jeg.

Har alltid merkelige og ikke særlig hyggelige drømmer så dette var ikke noe spesielt, men jeg har blitt så vant med disse drømmene at det ikke er noe mareritt men tvert imot synes jeg det er ganske morsomt.

8350345[/snapback]

:blink: Jeg drømte noe skremmende likt en gnag. Bare.. jeg aner ikke hvordan jeg havna nedi kummen og rottene prøvde ikke å spise meg. Men de hadde rødglødende øyne og lagde hveselyder.

Hadde nærmest mareritt i går. Jeg var en ulv og gjemte meg i RU-lokalene. Noen jeg kjenner fra FpU og to fra AUF ville fange meg, så jeg rømte til skolen min som ligger like ved. Der var drikkefontenen slått av. Da oppstod det nok et problem ettersom jeg var en tørst ulv.

Frp-folka var helt ville med nett og fiskegarn, og de var ikke langt fra å fange meg da jeg plutselig bråvåkna. Våkner alltid rett før det skjer noe i drømmene mine. Ganske kipt, egentlig.

Lenke til kommentar

8350345[/snapback]

Jeg har ganske merkelig og voldelig drømmer, men det er sjeldent jeg husker dem.

Lenke til kommentar
Jeg drømte en liten stund på morgenen at jeg tok dips på treningssenteret, men jeg var for stor for stativet så det ble klumsete.

8351564[/snapback]

Er lov å drømme :D

8351633[/snapback]

Var ganske gøy når jeg våkna.. synes huske at jeg i drømme tok sittende dips i stedet.. med et lass 20kg-plater i fanget :D

Lenke til kommentar

jeg drømte at jeg var på en åpen plass i en skog og det var fest der. plutselig roper en fyr at jeg var grønn :S .. og da klikka jeg. så jeg slang han i bakken og slo han mens jeg stadig sa ``unskyld`` og ``ikke bli sur på meg``

altsa jeg banka han mens jeg var redd for at han skulle bli sur på meg :p

Lenke til kommentar
Hva drømte du om sist?

Jeg drømte at jeg kunne fly. Husker jeg hoppet fra et kjempe høyt fjell for så å fly over havet.

En av de beste drømmene jeg har hatt i det siste.

8348375[/snapback]

Jeg drømmte att VGA tilkoblinga mi hadde smelta hull på siden.. :p

og det var ingenting jeg kunne gjøre med det.. jeg måtte bare sitte og se på leeeenge...

Dagen før det drømmte jeg att jeg hadde face to face sammtale med Guild Ledern i WoW

:p

Endret av thedevil1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt samme drømmen lenge nå.

Bakgrunn;

Jenta mi er i Australia for å ta bachelor.. Jeg har ikke sett henne siden 31 januar, og jeg reiser ned til henne om litt over tre uker.

Blir der da i to uker, og jeg har leid cab, så vi skal kjøre roadtrip oppover kysten på østsia.

Så jeg drømmer om øyeblikket da jeg får se henne igjen, og hvor uforglemmelig det vil bli. Essensen av lykke.. Tidløst øyeblikk i ekstase, da jeg går mot henne, og hun kommer mot meg. Og vi er gjenforent. Sammen igjen.. Offfff...

Amor vincit omnia - Love conquers all!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...