PgUp Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hva drømte du om sist? Jeg drømte at jeg kunne fly. Husker jeg hoppet fra et kjempe høyt fjell for så å fly over havet. En av de beste drømmene jeg har hatt i det siste. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg drømte at jeg fikk lærlingplass i nordsjøen og så var ute på plattformen.. og da jeg stod opp, så tok det 1 time før jeg ble ringt og fikk tilbud om læreplass på ekofisk område.. sprøtt :S Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg dømte at jeg var Hugh Hefner Lenke til kommentar
Juden Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg dømte at jeg var Hugh Hefner 8348396[/snapback] Så du dømte du var Hef. Hvem vil ikke være det. Jeg drømte at jeg var sammen med en skikkelig digg dame. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Drømte at jeg hadde fiksa opp sommerbilen, så var det første jeg gjorde å kjøre innom hytta til foreldrene mine (som de har solgt). Sto og prata inni hytta, det begynte å riste og hele hytta løsna fra fundamentet og raste nedover ei skråning. Da våkna jeg, begynte å føle at ting ble vel drøye. Første gang jeg har tenkt "dette kan ikke stemme" i en drøm. he Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg husker sjelden hva jeg drømmer, og når jeg husker det så ønsker jeg at jeg ikke hadde husket det Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg drømte følgende spøre drøm: Jeg var i New York i en fjern fremtid. Pappa var politisjef og jeg var ettersøkt for et mord så jeg dro ned til havnen i New york og skulle svømme til Eustralia for å slippe fri. (geografisk ukorekt) Når jeg var kommet 100 meter ut fra land kom der ned en diger fugl som sa "Jeg skal til Australia så du kan få fly på min rygg" og jeg takket ja. Så fløy vi ned til Australia. Jeg gikk inn på en restaurant da jeg så at politiblilene til pappa var på vei. Så da svømte jeg videre fra Australia til New Zealand. Så våknet jeg. :!: Lenke til kommentar
Namek Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg drømte at jeg ble kasta ut, så bygde jeg et papphus inni huset til en kamerat med aviser som tak. Senere drømte jeg at jeg tok feil mobil inni en hall full av jenter. Så ga jeg den tilbake til en kjempe fin jente og sa at jeg hadde funnet den. Hun ble kjempeglad . Så senere byttet jeg skrivebok med denne jenta i et klasserom fullt av jenter. Det var en ganske fin drøm. En annen gang drømte jeg at en fyr hadde gjort noe dritt, så skulle jeg banke han. Men han var dritrask og jeg løp og løp og løp og løp. Var dritsliten da jeg våknet.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 At jeg redda ei dame fra å drukne også blei vi sammn og dro på jordomseiling Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Husker ikke... 8348423[/snapback] Samme her, husker sjeldent drømmene mine. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Husket drømmene mine da jeg var liten, men utrolig nok husker jeg sjeldent drømmene mine. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Drømte om at det var en skoleoppgave jeg ikke hadde gjort, så ble læreren sur på meg Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Drømte at jeg skrev en sangtekst med "JIHOOOO" i seg. Føler meg weirdo :o Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Drømte at jeg gikk ned fra skolen til bussholdeplassen, der jeg plutslilig sto i en kiosk som ikke finnes og prata me ein lærer. Så kom det en slik bil og gasser så hard at den stailer og tar salto^^ Folka inni bilen satt og lo hele tiden Merk: Den landet på hodet og knuste taket, dem lo fortsatt.. Endret 10. april 2007 av raging king Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Drømte om festen som var på tirsdag. Gjenopplevde alt til minste detalj -- bortsett fra at jeg fikk blackout i drømmen Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 pleie aldri og huske ka eg drømmer om Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 I natt jag drømde något som jag aldrig drømt førut Jag drømde det var fred på jord og alla krig var slut Jag drømde om en jette sal der statmenn satt i rad Så skrev dom på et konvolut og reiste seg og sa: Det fins inga soldater mer, det fins inga gevær Og ingen kjenre lengre til det ordet militær På gatona gjekk folk omkring og drog från krog til kro Og allra drakk varandra til og dansade og lo Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg drømte at jeg drepte en jøde.. Var et sånt høyt fjellberg, og sånn hoppet jeg på hodet hans ovenfra, noe slags ninja-lignende greier, og så døde han. Og rett før jeg skulle bli drept i elektrisk stol, våknet jeg. Takk og lov for det.. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ehrm, jeg skulle springe et Burnout-løp.. Men jeg har et tilbakevendene handikapp i drømmene mine; jeg klarer ikke å springe en gang! Klarer det når jeg husker det er en drøm og tar en LCD-spin for å få full kontroll.. Men våkner gang på gang irritert av å ha glemt at jeg klarer å ta kontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå