Gå til innhold

Hva drømte du om i natt?

PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drømte at jeg hadde fiksa opp sommerbilen, så var det første jeg gjorde å kjøre innom hytta til foreldrene mine (som de har solgt). Sto og prata inni hytta, det begynte å riste og hele hytta løsna fra fundamentet og raste nedover ei skråning. Da våkna jeg, begynte å føle at ting ble vel drøye. Første gang jeg har tenkt "dette kan ikke stemme" i en drøm. he

Lenke til kommentar

Jeg drømte følgende spøre drøm: Jeg var i New York i en fjern fremtid. Pappa var politisjef og jeg var ettersøkt for et mord så jeg dro ned til havnen i New york og skulle svømme til Eustralia for å slippe fri. (geografisk ukorekt) Når jeg var kommet 100 meter ut fra land kom der ned en diger fugl som sa "Jeg skal til Australia så du kan få fly på min rygg" og jeg takket ja. Så fløy vi ned til Australia. Jeg gikk inn på en restaurant da jeg så at politiblilene til pappa var på vei. Så da svømte jeg videre fra Australia til New Zealand. Så våknet jeg. :!: :lol:

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg ble kasta ut, så bygde jeg et papphus inni huset til en kamerat med aviser som tak.

Senere drømte jeg at jeg tok feil mobil inni en hall full av jenter. Så ga jeg den tilbake til en kjempe fin jente og sa at jeg hadde funnet den. Hun ble kjempeglad :) . Så senere byttet jeg skrivebok med denne jenta i et klasserom fullt av jenter. Det var en ganske fin drøm.

En annen gang drømte jeg at en fyr hadde gjort noe dritt, så skulle jeg banke han. Men han var dritrask og jeg løp og løp og løp og løp. Var dritsliten da jeg våknet..

Lenke til kommentar

Drømte at jeg gikk ned fra skolen til bussholdeplassen, der jeg plutslilig sto i en kiosk som ikke finnes og prata me ein lærer. Så kom det en slik bil og gasser så hard at den stailer og tar salto^^

Folka inni bilen satt og lo hele tiden :dontgetit:

Merk: Den landet på hodet og knuste taket, dem lo fortsatt..

Endret av raging king
Lenke til kommentar

I natt jag drømde något som jag aldrig drømt førut

Jag drømde det var fred på jord og alla krig var slut

Jag drømde om en jette sal der statmenn satt i rad

Så skrev dom på et konvolut og reiste seg og sa:

Det fins inga soldater mer, det fins inga gevær

Og ingen kjenre lengre til det ordet militær

På gatona gjekk folk omkring og drog från krog til kro

Og allra drakk varandra til og dansade og lo

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg drepte en jøde.. :ermm:

Var et sånt høyt fjellberg, og sånn hoppet jeg på hodet hans ovenfra, noe slags ninja-lignende greier, og så døde han.

Og rett før jeg skulle bli drept i elektrisk stol, våknet jeg. :) Takk og lov for det.. ;)

Lenke til kommentar

Ehrm, jeg skulle springe et Burnout-løp.. Men jeg har et tilbakevendene handikapp i drømmene mine; jeg klarer ikke å springe en gang! Klarer det når jeg husker det er en drøm og tar en LCD-spin for å få full kontroll.. Men våkner gang på gang irritert av å ha glemt at jeg klarer å ta kontrollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...