Gå til innhold

Halo 3 Beta 16. Mai

_norse_

Anbefalte innlegg

Eurogamer har fått bekreftet at Halo 3 betaen kommer 16. mai:

Halo 3's multiplayer beta will go live on 16th May at 1pm GMT and run until 7th June at 7.59am GMT, Microsoft said this morning.

The maps available will be Snowbound, High Ground and Valhalla, while you'll get to pootle around in the Mongoose all-terrain vehicle, using the new Assault Rifle, the Brute Spiker, the Spartan Laser and Spike Grenades to take one another out.

Vil tro dette er av interesse for et par gamere rundt om i verden....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er klar. Endelig noe fornuftig å bruke 17 mai på! :)

8348574[/snapback]

Helt enig! :D

Forresten noen her inne som er med på å sette opp noen Halo 2 (skriver: to)-matcher i mellomtiden? Lenge siden jeg har spilt matchmaking med nordmenn nå, kunne vært moro... :)

EDIT: ny vidoc ute på Marketplace også visstnok... fortsatt hentet fra alphaen, men likevel... :dribble:

Endret av Kaiuss
Lenke til kommentar
Men det er ikke sikkert vi med Crackdown får tilgang da da, har lest et sted at de som ble trekt ut i konkurranser osv får tilgang før de som har Crackdown.

8348624[/snapback]

tror de gjør det samtidig sånt at folk ikke har problemer med å finne folk å spille med og det blir lettere for bungie å gjøre det slikt.

Lenke til kommentar
Men faen da.

16. mai hadde jeg planlagt å ligge døddrukken i en veigrøft. :/

8349090[/snapback]

Åhh.. mimre... det var slik min siste 16.mai som student endte... i en busk på kirkegården, etter å ha yppet til bank av to karer som hver og en var dobbelt så stor som meg, blitt nedsølt av en skokk sinte kvinnfolk og kylt ned en flaske Jack med røkelakssmak....

Tripmine'n så stilig ut (den han kaster under Warthogen, som kjøre over den, og kaboom! der går bilen, alle i den og flagget med til himmels...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...