ibi-ubu Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Eg kjøpte meg nylig ein ny PC frå Komplett.no (Februar-tilbudet) Intel C2D E6300 Coirsar Value S 5300 DDR2 1024 MB (to 512-brikker) XPX GeForce 8800 GTS 320MB GDDR3 Vista Home Premium Mi gamle maskin: AMD XP 2600+ 1024 MB TwinMos (to 512-brikker) Ati Radeon 9800 PRO Win XP Pro For å kunne spele Battlefield 2 på den nye maskina må eg ha instillingane i grafikken nokonlunde likt som på den gamle. Eg har også problem i Battlefield 2142... Eg trudde eg kunne køyre med ganske mykje finare grafikk i BF på den nye maskina, men det ser ikkje slik ut. Kan problemet være Vista og det at eg berre har 1 gigabyte minne på den nye maskina, eller er det noko meir? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ram har ganske mye å si. Dessuten er vel ikke BF2 laget med spesiell tanke på Vista. Grafikkort-driverne kan også gjøre sitt til at spill-opplevelsen ikke er optimal. NVIDIA har hatt problemer med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå