Xanitra Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg kjøpte Norton Internet Security 2003 for herrens år siden.. Å betaler et abonnomang for å oppdatere virus definisjonene. Fått meg bærbar pc.. Kan jeg installere NIS 2003 på den, eller må jeg kjøpe meg en ny kopi, eller rettere sagt NIS 2007.. å om jeg gjør det, må jeg betale abonnoment på 2 kopier? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tror det er en god ide å installere 2007 fremfor 2003 ja. kansje de har sluttet med virus defenisjoner til denne gamle utgaven.? Jeg ville opprettet nettbank for så å få gratis antivirusprogr av dem Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 hø? Nei.. virus definisjoner blir lansert for alle versjoner.. så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hadde jeg vært deg hadde jeg installert Avast, veldig enkelt og greit og ikke minst grats.. Lenke til kommentar
johome Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Gjør som meg. Kast NIS 2003 i søppelbøtta. Selv om du betaler for nye virusdefinisjoner så kommer den til å bruke like mye ressurser som før (og det er ikke lite ). Nye NIS 2007 er jo noe helt annet. Den har fått skryt for å bruke mye mindre ressurser enn sine forgjengere. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 det blir Norton 360 på meg, etter en prat med Symantec folka. Den har lisens for 3 pc'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå