Gå til innhold

Kan noen anbefale ASUS bærbar

svas

Anbefalte innlegg

Har funnet den perfekte maskinen, en bærbar ASUS. Har aldri eid en ASUS før og håper derfor noen kan komme med egne erfariger på disse. Mtp kvalitet og støy. Har tidligere hatt FS og vært fornøyd, men mtp egenskaper er det nå kun ASUS som når opp. Om negative erfaringer vil jeg gjerne ha begrunnelse også. :)

Endret av svas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ASUS bærbar selv, Notebook, er storfornøyd....

Min er en billig modell, skal jeg pirke så er ikke skjermen på den bra nok, mtp sortnivå, lysstyrke og synsvinkel vertikalt... (på den billige)

Men hele inntrykket av den er at pcn er solid byggd, å når jeg kjøpte så var det den asus'n som gav mest spec. for pengene....

Kjøpkjøp, solid merke..

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Noen spesiell Asus laptop du har sett på eller?

Jeg har A8js og G1. Mitt inntrykk er at Asus leverer kvalitet. Men jeg kan bare sammenligne med 4-5 laptops kjøpt av Whitebox....

A8js er litt mye plast, men en strålende maskin dersom du ønsker en kraftig liten laptop (14" skjerm). DVD-rom saken bråker. Litt viftestøy ved lett jobbing i Windows selv med NHC installert, men langt fra plagsomt.

G1 er en større laptop med 15,4" skjerm. Stort sett samme innmat som A8js men større og bedre skjerm (bedre oppløsning, sortnivå, innsynsvinkel). Synes denne ser mye kulere ut enn A8js. Mye større kvalitets følelse også. Veldig svak viftestøy i Windows.

Noe annet du lurer på?

Lenke til kommentar
Noen spesiell Asus laptop du har sett på eller?

Jeg har A8js og G1. Mitt inntrykk er at Asus leverer kvalitet. Men jeg kan bare sammenligne med 4-5 laptops kjøpt av Whitebox....

A8js er litt mye plast, men en strålende maskin dersom du ønsker en kraftig liten laptop (14" skjerm). DVD-rom saken bråker. Litt viftestøy ved lett jobbing i Windows selv med NHC installert, men langt fra plagsomt.

G1 er en større laptop med 15,4" skjerm. Stort sett samme innmat som A8js men større og bedre skjerm (bedre oppløsning, sortnivå, innsynsvinkel). Synes denne ser mye kulere ut enn A8js. Mye større kvalitets følelse også. Veldig svak viftestøy i Windows.

Noe annet du lurer på?

8349760[/snapback]

Hei,

Viftestøy er viktig. Vil helst ikke ha det. Ønsker en maskin som er helt stille. Modellen under er den jeg har funnet ut passer best for meg.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331592

Lenke til kommentar
. Om negative erfaringer vil jeg gjerne ha begrunnelse også. :)

8348148[/snapback]

Jeg må nok "skuffe" deg. Jeg har egentlig ikke noe negativt å si om min ASUS A8Jc.

Kjøpte den i fjor sommer og den fungerer utmerket. Den er meget stillegående.

Har nettopp også kjøpt en HP Pavilion bærebar i familien, en utmerket maskin, men jeg ikke påstå at den er stillegående. Der ligger min ASUS langt foran.

Et problem oppsto, og det var at batteriet "døde", men en telefon til ASUS og deretter en e-post for å få RMA-nummer. SÅ ble maskinen hentet på døren og vel en uke senere ble den levert på døren. Min eneste kostnad var blekk/papir til følgebrevet jeg skrev ut (noen få ører).

Så jeg må si meg fornøgd med ASUS både når det gjelder maskinen og supporten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...