Olanru Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei...i det siste har jeg hatt hyppige toalettbesøk:( må pisse hver halvtime, nå er dog tanken tom men merker fortsatt at jeg må pisse...har sjekka rundt men har ikke funnet noe svar på det..noen som har noen råd? håper det går over snart ...for ja det er irriterende Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei...i det siste har jeg hatt hyppige toalettbesøk:( må pisse hver halvtime, nå er dog tanken tom men merker fortsatt at jeg må pisse...har sjekka rundt men har ikke funnet noe svar på det..noen som har noen råd? håper det går over snart ...for ja det er irriterende 8347951[/snapback] Ofte tørst? Sliten? Isåfall, sjekk deg for diabetes Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 tørst er jeg ikke...drikker nesten ikke...vel det begynte 12 timer etter TG da...første jeg drakk på onsdag var rusbrus! kanskje det har noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Så du må pisse hele tiden men du drikker ikke mye? Det der henger ikke mye sammen... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 det er akkurat det som er rart! jeg drikker lite men faen som jeg må pisse,, og når jeg pisser kommer det lite ut...legen på TG sa at det hadde med lite aktivitet å gjøre...så jeg gikk meg en times tur ved Hamar så svetta rant men det hjalp lite ass Lenke til kommentar
butare Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) det er akkurat det som er rart! jeg drikker lite men faen som jeg må pisse,, og når jeg pisser kommer det lite ut...legen på TG sa at det hadde med lite aktivitet å gjøre...så jeg gikk meg en times tur ved Hamar så svetta rant men det hjalp lite ass 8348517[/snapback] Prostata. Gå til en annen lege du. Endret 10. april 2007 av butare Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 hæ? åssn skulle jeg klart å få det a? eller åssn kan det ha seg? jeg drakk jo rusbrus først på dagen jo:P kanskje jeg har kuka opp nyrene eller noe? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hvor gammel er du? Prostata rammer ofte de eldre... Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 er 20 år om ca ett år. men kan ikke se at det bare har skjedd uten videre? kan være at de driver å vokser å da...leste noe om at detta skjer med de som blir eldre med tiden å Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 får håpe det ikke er alvorlig da:/ Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hyppige toalettbesøk kan være et tegn på diabetes. Hvis dette er noe som har vart en stund burde du vurdere å besøke legen. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 har vart i 5 dager eller no..siden torsdag i forrige uke....hvis det vedvarer til helga så erre legen neste ass Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Mange faktorer som kan bidra til hyppig vannlating. Alkohol og Koffein hemmer hormonet ADH (antidiuretiskehormon), hormonet som passer på at nyrene ikke skiller ut unødvendig mye væske. Går ut ifra at du ikke drikke alkoholholdige drikker hele tiden, men om du drikker mye kaffe eller cola kan det være årsaken. At du drikker lite væske men tisser mye høres litt merklig ut, ettersom du da ville blitt dehydrert etterhvert. Ergo følt deg generelt slapp og sliten, noe du ikke har nevnt. Hvis du derimot føler at du konstant må tisse, uten at det kommer noe særlig kan det være noe annet. Det kan jo være en ubalanse hos hormonene som gir deg trang til å urinere, ellers mener jeg å ha lest noe om overaktiv urinblære. Da blir urinblæren mindre tollerant og sendre ut tissehormoner før den egentlige kapasiteten er nådd. Da gjelder det vel bare å trene den opp til å tåle mer ved å ikke gi inn for tissetrangen. Når det er sagt har jeg ingen medisinsk kompetanse utenom videregående biologi og selvlærte fakta :!:, men jeg vil tro at det er nærliggende å tenke i de baner . Endret 10. april 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 takk for svar.. får se:) hvis det vedvarer går jeg til legen Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 antar at det er blærekatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå