Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ønsker å kjøpe "skjult" Bluetooth adapter

Anbefalte innlegg

Har bærbar pc uten bluetooth adapter og skulle gjerne kjøpt adapter som kan sitte i pcen hele tiden, f.eks. et PCMCIA kort (eller expressCard) som ikke stikker noe utenfor pcen når det er i bruk.

Noen som veit noe om hvor jeg finner det, hva det koster og hvordan det fungerer?

EDIT: Masse leif..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bærbar pc uten bluetooth adapter og skulle gjerne kjøpt adapter som kan sitte i pcen hele tiden, f.eks. et PCMCIA kort (eller expressCard) som ikke stikker noe utenfor pcen når det er i bruk.

Noen som veit noe om hvor jeg finner det, hva det koster og hvordan det fungerer?

EDIT: Masse leif..

8347858[/snapback]

vis maskinen din har hatt en lignende modell som har bluetooth så er det mulig å kjøe original bluetooth som installeres internt i maskinen.

kikket litt på nett og ant ikke noe slikt kort som du snakker om her desverre.

Lenke til kommentar

er ikke alltid så vanskelig å montere er gjerne bare et lokk som åpnes og så fester du en kabel til antennen og et kort ned i en slott et par skruer så er du oppe å går.

eneste som kan svare på en slik pris(som jeg ville tatt seriøst) er i norge er acer. kan jo spør expert eller f.eks elkjøp, men tror ikke jeg ville latt dem ordne det. da kan du like greit sende den inn til acer eller et annet verksted som har lov til å pelle på acer maskinen uten at du mister garanti/reklamasjonen.

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...