Gå til innhold

Hdd for bærbar, erfaringer med Fujitsu?

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en Compaq bærbar som er ca 3 år gammel hvor hdden har begynnt å lage klikkelyder. Er nokså sikker på at dette signaliserer begynnelsen på slutten, og tenkte derfor å sette igang med å se etter en ny disk.

Vurderer denne, noen som har erfaringer å dele?

Alle tips tas imot med takk.

Edit: spesifisert...

Endret av waerg34g
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror egentlig ikke det er noen stor kvalitetsforskjell på disker lenger, de er alle relativt stabile. Du kan jo være uheldig å få en som utvikler mye varme eller bråker mye, men jeg har sett disker av samme merke og type som har vert helt ulike på varmeutvikling og støy. men begge virket helt fint.

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig ikke det er noen stor kvalitetsforskjell på disker lenger, de er alle relativt stabile. Du kan jo være uheldig å få en som utvikler mye varme eller bråker mye, men jeg har sett disker av samme merke og type som har vert helt ulike på varmeutvikling og støy. men begge virket helt fint.

8359070[/snapback]

Jeg er klar over dette, så jeg er egentlig mest ute etter å sikre at jeg ikke kjøper en av de få som sliter ekstra mye... Er alltid noen råtne epler i kurven som det stadig er problemer med, så jeg synes det er greit å sjekke uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...