Gå til innhold

Feilmelding ved oppstart

Anbefalte innlegg

Når jeg skrur på PCen og logger meg inn, får jeg opp denne feilmeldingen:

<tittel> RUNDLL <tittel>

Feil ved innlasting av w002e39f.dll

Den angitte modulen ble ikke funnet.

------------------------

Noen som har vært borti denne feilmeldinga tidligere, eller som vet hvorfor jeg får den opp?!

Takker å bukker for alle svar :thumbup: ...står virkelig helt fast her :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen treff på w002e39f.dll når jeg søker på Google.

Meldingen betyr at den filen er blitt fjernet på datamaskinen din. Ettersom jeg ikke finner informasjon om filen på Google, mistenker jeg( men kan ikke si sikkert) at dette er en trojaner e.l. med et tilfeldig generert navn som har blitt fjernet fra datamaskinen din.

Kan det stemme, har du fått melding om slettede virus i det siste?

Lenke til kommentar
Ingen treff på w002e39f.dll når jeg søker på Google.

Meldingen betyr at den filen er blitt fjernet på datamaskinen din. Ettersom jeg ikke finner informasjon om filen på Google, mistenker jeg( men kan ikke si sikkert) at dette er en trojaner e.l. med et tilfeldig generert navn som har blitt fjernet fra datamaskinen din.

Kan det stemme, har du fått melding om slettede virus i det siste?

8348545[/snapback]

søkte gjennom registeret te windows og fant en streng der som inneholdt w002e39f.dll

etter å ha tatt backup av registeret, slettet jeg strengen og feilmeldingen var vekk!

Men takk for svar uansett :thumbup:

Lenke til kommentar

Trenger hjelp jeg også, og for å ikke starte en ny tråd så poster jeg i nilsrune sin.

Skrudde på pc'en min i sted og fikk denne meldingen: 'setup is inspecting your hardware...' ( noe slikt)

kommer så at filen biosinfo.inf "could not be loaded" og " The error code is 14"

og så trykker jeg på hvilken som helst knapp og maskinen restarter seg selv. dette skjer selv om jeg starter maskinen på nytt aldri så mange ganger.

Har Vista på pcen min og hver gang jeg starter opp så kommer det opp valg om jeg vil kjøre vista eller installere xp og et par andre ting. har irritert meg over dette og fant et sted i kontroll panelet hvor du kunne skru ned tiden for menyen i starten skal vise vista fra 30 til null. (håpet på at den da ville starte vista automatisk) er den eneste endringen jeg har gjort på pcen min i det siste.

Vet noen råd? :cry: noen måte jeg kan starte vista fra bios eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...