BortMedLyden Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har tatt sikkerhetskopier av samtlige av guttungens DVD'er. Slike plater er jo forbruksvare for en treåring.... Mappen med disse filmene ligger på min maxtor eksterne HD. Den har fungert greit frem til nå, men i dag funker plutselig ikke mappen hvor filmmene ligger! Når jeg klikker på den, får jeg bare beskjed om at området ikke er formatert..... Noen som har tips om programmer eller funksjoner som kan fikse dette? Mvh Desperat far Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Maxtor? Det er å be om problemer Personlig så kjøpte jeg et ntfs recoveryprogram til rundt 100 dollar og fikk alle tingene mine tilbake etter det ørtene maxtorcrashet, deretter gikk disken under hammeren (og da mener jeg ikke auksjon). http://www.diskinternals.com/download/NTFS_Recovery.zip Kjøpte dette, du kan teste ut selv for å se om du finner noe gratis, men skal du ha over 1mb filer eller noe må du punge ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå