oophus_3do Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, stemmer.. Men poenget mitt blir ikke mye forrandret selv om jeg brukte Quisling som eksempelet. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Mor Di... haha... jeg skjønner :!: Atraktivt navn i alle fall. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fikk betamail i dag. Så jeg får testet hvordan spillet fungerer. Birger Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 20. mai for de som har forhåndsbestilt, og 23. mai for de som ikke har det. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 du kan spille det 6 dager før lansering hvis du forhånds bestiller det(hvertfall etter det jeg har fått vite av der jeg forhåndsbestilte det fra), istede for at man får boksen med spillet før lansering får man tilbudet om å laste ned spillet (15gb). dette koster da ca 40kr, men det får man igjen etter spillet er lansert, altså man får 10 dagers gratis spilletid. Men etter lansering vil ikke den nedlastede versjonen av spillet fungere. Og man kan såklart spille den karakteren man har spilt/lagd i den nedlastede versjonen videre i den lanserte versjonen. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Er bare 3 dager, de første tre er til å laste ned. du får ikke spilt da. er btw en del tråder om det på aoc forumet. Endret 3. april 2008 av Christeven Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Da vil jeg bare få opplyse om at The Covenant of Mor'Di har nok engang åpnet for nye rekrutter!! vi snakkes i Hyboria! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå