binko Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ja jeg er enig i at filmene viser lite, de filmene jeg har sett viser et dårlig kamerasystem i kamp, litt ustabilitet her og der (men det gjelder kanskje ikke i promoteringsvideoer ) og en litt rar løpe/gange. Men jeg er fortsatt positiv, og skal hvertfall prøve det GODT før jeg avviser det. Binko. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ja det skal jeg også, har tross alt vært aktiv på forumet dems siden 2005. Håper bare jeg blir fornøyd med det og ikke får en såpass skuffelse som Matrix Online var. Det spillet kunne blitt tidenes MMO så ble det tidenes verste >_< Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 AoC vil bli stort, nuff said. Bare å kjøpe inn litervis med cola, slå opp med dama, /quit jobben, skaffe seg AoC, låse døren og svelge nøkkelen, (som noen gjorde når WoW kom). Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 AoC vil bli stort, nuff said. Bare å kjøpe inn litervis med cola, slå opp med dama, /quit jobben, skaffe seg AoC, låse døren og svelge nøkkelen, (som noen gjorde når WoW kom). 9183693[/snapback] Hehe, tror dama er lei AoC snakk allerede.. Lenke til kommentar
Orgulas Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kan se dårlig ut, men jeg håper på en FFA PVP server! Det hadde vert så utrolig gøy med total frihet til å velge. Ikke noen gode/onde, allied/axis, horde/alliance osv osv. Noe slik som i UO eller L2. Hvor man kan angripe hvem man vil når man vil. Men at man blir straffet for å være en morder om man blir tatt for det. 8348629[/snapback] Er det slik her at man kan angripe en på laget ditt f.eks. en vakt eller noe og drepe ham, men at du blir straffet for det? Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er det slik her at man kan angripe en på laget ditt f.eks. en vakt eller noe og drepe ham, men at du blir straffet for det? 9212885[/snapback] Ingen vet ennå hvordan det vil bli for dette spillet. De har ikke sagt så mye om det kommer FFA servere. Eller hvordan de vil bli. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Er det slik her at man kan angripe en på laget ditt f.eks. en vakt eller noe og drepe ham, men at du blir straffet for det? 9212885[/snapback] Ingen vet ennå hvordan det vil bli for dette spillet. De har ikke sagt så mye om det kommer FFA servere. Eller hvordan de vil bli. 9213241[/snapback] RPvP og PvP serveren er FFA stort sett. Men man kan nok ikke drepe noen på sitt eget lag grunnet mangelen på Friendy Fire her. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Noe jeg tror vi skal være glade for.. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 litt trist, men sikkert til det beste.. Age of Conan utsatt.. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) litt trist, men sikkert til det beste.. Age of Conan utsatt.. 9249323[/snapback] Oppdaget det samme... pokker også EDIT: Men som det står der, kanskje bedre å få et ferdig spill enn et uferdig ett... Endret 10. august 2007 av Lednar Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Jepp.. mye bedre med et ferdig produkt ja.. regner med at det snart blir beta, så da blir det vel endel spilling likevel.. Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jepp, seff synd at det ble utsatt igjen. men mye bedre at vi får et ferdig spill. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Tviler på at jeg kommer til å spille Conan nå som det ble utsatt igjen. Hadde uansett bare planer om å spille Conan fram til Warhammer kommer ut, da jeg kan nesten vite med sikkerhet at PvP'en blir best i det spillet, grunnet Mythic som har erfaring med Dark Age of Camelot. Nei, holder meg nok til konsollene mine, Warcraft 3 og World of Warcraft from til den tid. I grunn ganske synd, fordi Conan virket som et utrolig spennende spill, som jeg gjerne kunne gi en sjans til å overta meg totalt. (Les: Holde meg vekk fra WAR, WoW osv). Men sånn blir det nok neppe nå. Endret 14. august 2007 av DavidH Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 General beta has started, yes. And just to quell some rumors: -This has nothing to do with the XBox version -We're not making it Vista only. Age of Conan will run on Vista or XP. __________________ Shannon 'Pharamond' Drake Community Manager – Funcom The myth of Pharamond has led to new legends and romances in later times. Especially pseudo-historians are even today active in making up new stories about Pharamond. --Reference.com Rart at ingen har hørt noe som fikk plass på dagbladet og gamer.no.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 De som vant tilgang gjennom Dagbladet og Gamer er nok ikke første valget til Funcom angående dagens beta. Ettersom dette kun var rein "lotto", og som vi jo skjønner så er kanskje ikke folk i denne gruppen de best "garanterte" gode beta spillerne. De er lovet plass i den betaen som er nå føre Open beta, det betyr ikke at dem kommer inn med engang betaen åpnet. Noen er kanskje heldig og kommer inn tidlig, andre kommer nok inn rett før open beta. Altså flere måneder til. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 det eneste vi kan være sikre på er at de som kommer inn i betaen har en viktig jobb å gjøre.. Det er det man ofte glemmer, at det er en del arbeid å være en god beta-tester mener jeg.. Lenke til kommentar
Amroth Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Skulle gjerne blitt med i guildet hvis dere fremdeles rekrutterer, har registrert meg som Amroth på sia deres. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Jaja.. vi tar alltid inn nye medlemmer.. Bare skriv en søknad på "Town Records" Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jepp bare skriv søknad det Lenke til kommentar
Melardin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg er med på det at vi helst skal ha en voksen guild! Jeg er bare 16 år men jeg kan å oppføre meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå