hallgeirg Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Apropo rekruttering: vi er straks 200 medlemmer hos oss, tror vi skal feire det på et eller annet vis.. men ikke sikker på hvordan.. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Yay! enda flere nordmenn som skal spille aoc! Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 gleder meg masse til det.. Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ja blir helt knall dette Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Blir det en egen norsk server, eller bare EU/US servere? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Blir det en egen norsk server, eller bare EU/US servere? 8896984[/snapback] Blir nok neppe en egen norsk server hvertfall. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 o(O)phus har nok helt rett her, kan vanskelig se for meg at det blir egne norske servere, men det hadde vært kult å finne en server som flest mulig nordmenn kunne joine.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 på en måte "Reccommended server"? er det det du mener hallgeirg? Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 nja.. det jeg mener er at det hadde vært kult om flest mulig nordmenn kom på samme server.. Grunnen til at jeg mener det er at Norge er et lite land, kanskje møter man folk i spillet man kommer veldig godt overens med og tilfeldigvis bor de ikke så langt unna.. whoops: en ny kamerat..! yay! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 nja.. det jeg mener er at det hadde vært kult om flest mulig nordmenn kom på samme server.. Grunnen til at jeg mener det er at Norge er et lite land, kanskje møter man folk i spillet man kommer veldig godt overens med og tilfeldigvis bor de ikke så langt unna.. whoops: en ny kamerat..! yay! 8913038[/snapback] Selvfølgelig. Jo flere nordmenn på en server jo bedre. Problemer er vel for Funcom at om de lager en server for nordmenn-only kommer tyskerene, franskmennene og italienerene til å klage over at de ikke har en egen server osv. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 hehe... jeg mente jo ikke en norwegian-only server.. mente å få så mange som mulig på samme server.. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Bare det ikke blir "Burning Blade" tendenser fra WoW så... Synd både dere og AB mest sannsynligvis velger PvE server da Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 hehe.. vi får se.. jeg syns fortsatt at server-inndeling ikke er klar nok (med ruleset og sånn) til at man kan ta et klart valg.. har lekt endel med tanken på rpvp... Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 hehe.. vi får se.. jeg syns fortsatt at server-inndeling ikke er klar nok (med ruleset og sånn) til at man kan ta et klart valg.. har lekt endel med tanken på rpvp... 8918632[/snapback] Jepp, det er kult. Men dere har for mye kids til det Lenke til kommentar
McDeath Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Oh jeg gleder meg villt til spiller kommer ut. Spiller fremdeles wow, men føler at det blir venstrehåndsspilling^^ Det er 2 spill jeg gleder meg til i år og det er ETQW og Aoc Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 hehe.. vi får se.. jeg syns fortsatt at server-inndeling ikke er klar nok (med ruleset og sånn) til at man kan ta et klart valg.. har lekt endel med tanken på rpvp... 8918632[/snapback] Jepp, det er kult. Men dere har for mye kids til det 8918922[/snapback] hehe.. med 216 medlemmer og en snittalder på ca 23 år så betyr jo det at vi egentlig har et helt ok aldersspektrum..? men jeg tror at folk er åpne for mange ting, så lenge det blir presentert på den rette måten... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg vil nok regne med at hvertfall 50-60 av de 200 vil ramle av lasset før eller kort tid etter spillet er ute. Det er jo som regel litt "frafall" på "pre-made" guilds. Endret 22. juni 2007 av o(O)phus Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Release dato til Age of Conan er ikke lenger 30. oktober. Iallefall ikke i Norge & resten av Europa, hvor release dato faktisk ikke blir før 2-3. november av "distribusjons/logistikk-grunner". ARGH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå