Fredrik.B Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 jeg joiner asap når jeg kommer hjemm til den stasjonære, så dere kan regne med meg Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Kjekkt.. vi fikk med ditt inlegg nr. 100 også..!! nice.. alltid kjekkt å få med flere! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Skal meget sannsynlig spille Age of Conan, ja. Hva slags guild jeg skal bli med i er foreløpig uklart, men det dukker vel opp noe etter oppstart. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Vil likevel anbefale deg å se deg om etter potensielle guilds før oppstart, ikke bare for å være med i et, men for å finne folk du kunne tenke deg å spille med og være med på utviklingen til guildet.. Lenke til kommentar
Shangala Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er vel ikke helt bestemt om de bare kommer til å godta betaling med visa ennå heller.Personlig håper jeg de gjør det, og de har vel hintet frempå om at de kommer til å gjøre det, men det er ikke sikkert ennå.. Men det har vært nevnt på AoC-forumet at det fins et visa-kort for folk fra 16-18 eller noe, hvor man må fylle på penger på kortet før man kan bruke det (visa elektron eller noe slikt) 8738212[/snapback] Ja får håpe de godtar betaling med Electron i hvert fall da. Har virkelig lyst til å spille dette. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 det håper jeg også.. kjekkt å få deg med.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 De godtar nok visa elektron, problemet i Norge er at noen banker ikke gir ut kortnr. uansett hvor mye du spør. Så hvis du er uheldig kan du ikke betale med det, hvis du er heldig kan du. Dette suger hardt, men der nok for å "beskytte" oss mot internett bruk av kortet. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Har ikke lest hele tråden, men får konstantere at Visa Electron ikke er det samme som et fullverdig Visa. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Derav 18 årsgrensen, fordi alle som er 18 eller eldre har full Visa, og hvis dem da ikke har planer om gamecards, så er sjansen stor for at man ikke får spilt hvis dem ikke godtar Electron løsningen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Nå er vel aldersgrensen på spill mer eller mindre bare veiledende.Anbefalt minste alder på kjøper, mer eller mindre opp til hver enkelt butikk om de vil være harde på det eller ikke. Personlig håper jeg at "unga" blir i wow, og at AoC får en mer voksen brukerbase (uten direkte grunnlag i alder). Problemet er vel gjerne at det er de unga man ikke vil ha i spillet som whiner seg til å få lov av foreldra. For å quote meg selv fra et annet forum. Endret 30. mai 2007 av lain Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 [klipp] Problemet er vel gjerne at det er de unga man ikke vil ha i spillet som whiner seg til å få lov av foreldra. 8745178[/snapback] *Frysningener* Men det hørtes riktig ut. Min erfaring er dog at endel guild, pr. nå ihvertfall, har en mye mer voksen atferd. La meg gi dere som danner guild et lite tips for hvordan dere skal unngå umodne folk...: Lag et guild med et annet tema enn loot (kan være roleplay, social, mercenary, taktikk etc.) så slipper dere å få dem på laget, og kan heller banke dem i PvP. *moahahah* En liten tilleggs observasjon til det du skriver er også at den barnslige leet-tankegangen er sterkest blandt 18-22 åringer. Så aldersgrense hjelper lite her. Trist også å se hvordan alle tar etter denne ukulturen. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 En clan jeg kan joine før jeg signer opp til betaen? Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Ja, The Covenant of Mor'Di finner du på www.mordi.net Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Bare en liten notis - guild-slagging skal vi ikke ha noe mer av fra noen av partene. Ignorer andres guild, ignorer andres tråder. Takk. 8755570[/snapback] Lenke til kommentar
Gwahlur Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Je, vi får ta kranglingen ingame istedenfor hvis det blir noen Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 ingen problemer.. vi får ta det som det kommer og få flest mulig nordmenn på samme server.. da kan vi få kul og sunn konkurranse-stemmning.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 da har jeg signe opp til betaen, når er "next phase" ? Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 vanskelig å si siden Funcom ikke gir ut sånn info.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er det ikke meningsløst å danne guild med folk du ikke har spilt spillet med før? Du vet ikke hvordan de er å spille med, vet ikke hvor aktive de er, vet ikke om de lager bad reputation for guilden(eller kommer til). For meg er guild en gjeng med ingame venner(eller personlig) som kjenner hverandre og vet hva det går i. Personlig har jeg aldri likt guilds pga at det er alltid noen trangskaller som skal ødelegge for de andre. Var heldig med siste wow guildet jeg var i da, var ekstremt bra. GL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er det ikke meningsløst å danne guild med folk du ikke har spilt spillet med før? Du vet ikke hvordan de er å spille med, vet ikke hvor aktive de er, vet ikke om de lager bad reputation for guilden(eller kommer til). For meg er guild en gjeng med ingame venner(eller personlig) som kjenner hverandre og vet hva det går i. Personlig har jeg aldri likt guilds pga at det er alltid noen trangskaller som skal ødelegge for de andre. Var heldig med siste wow guildet jeg var i da, var ekstremt bra. GL. 8759670[/snapback] Fint ikkje alle er som deg. Vil dei ha guildet sitt slik så kan dei vel få lov til det? Du skal ha ekstremt stor vennegjeng for å holde keeps og bygge ein by som er nokolunde oppegåande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå