hallgeirg Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Ang. release så er vel 30.oktober siste dato. Krysser fingre for at det ikke kommer ny push. Har vært 3-4 offisielle store allerede. 8483561[/snapback] Vi krysser fingre, tær, armer og bein.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er for tiden satt som class leader i Aurora Borealis, men jeg må innrømme at Mor'di virker fristende. Men ang. stor guilds så er fullt mulig å ha en stor guild, er selv i en wow guild med 300 medlemmer. (175 accounts ++) Personlig så synes ikke jeg at det finnes noen bedre wow guilder enn den, rett og slett pga. stemningen og folkene. Er alltid drittunger som kommer og går, men "kjernen" stikker aldri, er vel mellom 20-30 personer som kjenner hverandre IRL, og som er fra England, Italia, Sverige og Danmark. Men tror det er viktig med en kjerne i guilden, som kjenner hverandre IRL, men det er viktig å ikke stenge folk ute fra den heller. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 The Covenant of Mor'Di har alltid åpne dører. Det var jo snakk om en merge for ei stund siden, men den blei jo ikke noe av.. Men vi er helt åpne for enkeltmedlemmer også.. Bare snok litt rundt på sidene våre og se om du ikke finner noe kjekkt, eller noe du kan like, så kan vi jo ta en prat. msn adressen min er: [email protected] Lenke til kommentar
klo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er for tiden satt som class leader i Aurora Borealis, men jeg må innrømme at Mor'di virker fristende. Må innrømme at jeg selv meldte meg på AB først, men så falt fristelsen fort for Mor'di.. (hehe).. Prøvde å få igang litt snakking om Merge, men det ble ikke noe av.. Så da joinet jeg de istede, og hjelper nå mye til med websider og lignende.. En hyggelig gjeng som jeg er sikker på at vi kommer til å ha det mye gøy med! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er for tiden satt som class leader i Aurora Borealis, men jeg må innrømme at Mor'di virker fristende. Må innrømme at jeg selv meldte meg på AB først, men så falt fristelsen fort for Mor'di.. (hehe).. Prøvde å få igang litt snakking om Merge, men det ble ikke noe av.. Så da joinet jeg de istede, og hjelper nå mye til med websider og lignende.. En hyggelig gjeng som jeg er sikker på at vi kommer til å ha det mye gøy med! 8520762[/snapback] Trenger vel egentlig ikke ta grunnen her til at jeg kanskje vil leave, kan komme til å såre folk. Men uansett så er det noen IRL venner av meg som er med i AB, så om de ikke vil joine mor'di, så blir jeg nok i AB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Trenger vel egentlig ikke ta grunnen her til at jeg kanskje vil leave, kan komme til å såre folk. Men uansett så er det noen IRL venner av meg som er med i AB, så om de ikke vil joine mor'di, så blir jeg nok i AB. 8521411[/snapback] Jeg holder deg i allefall ikke igjen. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er fersk som fy i alt som heter mmorpg. Spilte litt Oblivion på X360, men gikk veldig lei etterhvert. Likevel er jeg nysgjerrig på denne type spill, og i særlig online-spill. Kan også legge til at jeg er stor fan av Conan-universet. Hvorfor burde jeg spille Age of Conan? Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) http://www.mordi.net/index.php?p=faq her er 15 gode grunner.. (16 når du regner med Mor'Di ) Endret 2. mai 2007 av hallgeirg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 http://www.mordi.net/index.php?p=faq her er 15 gode grunner.. (16 når du regner med Mor'Di ) 8521690[/snapback] Ren og skjær copy and paste fra FAQen til AoC jo... Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 ja, det er nøyaktig det jeg har skrevet øverst i vår faq. det står: FAQ : From Funcom Grunnen til at jeg la den ut der er at ikke alle bruker siten til funcom, men de spør om endel ting som står veldig greit i FAQ'en Og jeg har selv hatt litt problemer med FAQ'en til Funcom. Men du har helt rett; Ren og skjær copy and paste fra FAQen til AoC jo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ja, det er nøyaktig det jeg har skrevet øverst i vår faq.det står: FAQ : From Funcom Grunnen til at jeg la den ut der er at ikke alle bruker siten til funcom, men de spør om endel ting som står veldig greit i FAQ'en Og jeg har selv hatt litt problemer med FAQ'en til Funcom. Men du har helt rett; Ren og skjær copy and paste fra FAQen til AoC jo 8526096[/snapback] Hva med å piske slavene dine til å skrive den på norsk? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis en ikke kan lese og forstå engelsk, så har en ingenting i et MMORPG å gjøre Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Evt finnes det sider på norsk som dekker ganske mye av hva som er utgitt av informasjon av spillet. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er for tiden satt som class leader i Aurora Borealis, men jeg må innrømme at Mor'di virker fristende. Må innrømme at jeg selv meldte meg på AB først, men så falt fristelsen fort for Mor'di.. (hehe).. Prøvde å få igang litt snakking om Merge, men det ble ikke noe av.. Så da joinet jeg de istede, og hjelper nå mye til med websider og lignende.. En hyggelig gjeng som jeg er sikker på at vi kommer til å ha det mye gøy med! 8520762[/snapback] Trenger vel egentlig ikke ta grunnen her til at jeg kanskje vil leave, kan komme til å såre folk. Men uansett så er det noen IRL venner av meg som er med i AB, så om de ikke vil joine mor'di, så blir jeg nok i AB. 8521411[/snapback] Ok du har overbevist meg, Jeg blir med deg og joiner Mor'di viss dem vil ha meg med da. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg ser det står litt om rollespilling på hjemmesida deres (mordi.net) Noen som gidder å gi en liten innføring i hva det går ut på? Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 RP er at du spiller en fyr, at han gjerne har en fortid, og i stedet for å alltid løpe og rope tull i general chat, går du der det passer, og snakker som at han er en ekte person. eks. "hei der unge dame, vil du bli med opp på fjellet og titte på månen?" Man spiller like mye en rolle som du spiller spillet i seg selv. Kanskje noe dårlig forklart, men ja, noe sånt. Er en grunn til at det gjerne finnes både rp servere og andre servere, da mange bare vil løpe rundt og spille, i stedet for å bry seg om rp serverne sine spesial regler (og uskrevne regler). Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Grunntanken bak rollespilling er at man lever seg inn i karakteren, man danner en bakgrunnshistorie og oppfører seg deretter. Av og til vil ting som attributter og sånt på karakteren ha noe å si, dvs hvis man har lav intelligens så er man dårlig til å kommunisere. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Aha, skjønner. Høres temmelig stilig ut, egentlig. Gir sikkert online-opplevelsen noen ekstra skjeer med krydder. Men det står og faller på hvem man spiller med/mot sikkert? Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Om du har en fyr som løper rundt og roper noobs noobs og spammer verre, er det ikke spesielt fun nei. Ofte derfor strengere regler på en RP server når det kommer til sånt. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Blir nok AoC når det kommer ut ja, men tror vi er mange nok som vil prøve ut AoC i vår AO guild Famous Last Words, til å fortsette den i AoC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå