Gå til innhold

Skal DU spille Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er for tiden satt som class leader i Aurora Borealis, men jeg må innrømme at Mor'di virker fristende.

 

Men ang. stor guilds så er fullt mulig å ha en stor guild, er selv i en wow guild med 300 medlemmer. (175 accounts ++) Personlig så synes ikke jeg at det finnes noen bedre wow guilder enn den, rett og slett pga. stemningen og folkene. Er alltid drittunger som kommer og går, men "kjernen" stikker aldri, er vel mellom 20-30 personer som kjenner hverandre IRL, og som er fra England, Italia, Sverige og Danmark. Men tror det er viktig med en kjerne i guilden, som kjenner hverandre IRL, men det er viktig å ikke stenge folk ute fra den heller. :)

Lenke til kommentar
Er for tiden satt som class leader i Aurora Borealis, men jeg må innrømme at Mor'di virker fristende.

 

Må innrømme at jeg selv meldte meg på AB først, men så falt fristelsen fort for Mor'di.. (hehe)..

 

Prøvde å få igang litt snakking om Merge, men det ble ikke noe av.. Så da joinet jeg de istede, og hjelper nå mye til med websider og lignende.. En hyggelig gjeng som jeg er sikker på at vi kommer til å ha det mye gøy med!

Lenke til kommentar
Er for tiden satt som class leader i Aurora Borealis, men jeg må innrømme at Mor'di virker fristende.

 

Må innrømme at jeg selv meldte meg på AB først, men så falt fristelsen fort for Mor'di.. (hehe)..

 

Prøvde å få igang litt snakking om Merge, men det ble ikke noe av.. Så da joinet jeg de istede, og hjelper nå mye til med websider og lignende.. En hyggelig gjeng som jeg er sikker på at vi kommer til å ha det mye gøy med!

8520762[/snapback]

 

Trenger vel egentlig ikke ta grunnen her til at jeg kanskje vil leave, kan komme til å såre folk. Men uansett så er det noen IRL venner av meg som er med i AB, så om de ikke vil joine mor'di, så blir jeg nok i AB. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Trenger vel egentlig ikke ta grunnen her til at jeg kanskje vil leave, kan komme til å såre folk. Men uansett så er det noen IRL venner av meg som er med i AB, så om de ikke vil joine mor'di, så blir jeg nok i AB. :)

8521411[/snapback]

Jeg holder deg i allefall ikke igjen.

Lenke til kommentar

Jeg er fersk som fy i alt som heter mmorpg. Spilte litt Oblivion på X360, men gikk veldig lei etterhvert. Likevel er jeg nysgjerrig på denne type spill, og i særlig online-spill. Kan også legge til at jeg er stor fan av Conan-universet.

 

Hvorfor burde jeg spille Age of Conan?

Lenke til kommentar

ja, det er nøyaktig det jeg har skrevet øverst i vår faq.

det står: FAQ : From Funcom

Grunnen til at jeg la den ut der er at ikke alle bruker siten til funcom, men de spør om endel ting som står veldig greit i FAQ'en

 

Og jeg har selv hatt litt problemer med FAQ'en til Funcom.

Men du har helt rett; Ren og skjær copy and paste fra FAQen til AoC jo

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
ja, det er nøyaktig det jeg har skrevet øverst i vår faq.

det står: FAQ : From Funcom

Grunnen til at jeg la den ut der er at ikke alle bruker siten til funcom, men de spør om endel ting som står veldig greit i FAQ'en

 

Og jeg har selv hatt litt problemer med FAQ'en til Funcom.

Men du har helt rett; Ren og skjær copy and paste fra FAQen til AoC jo

8526096[/snapback]

Hva med å piske slavene dine til å skrive den på norsk? :p:innocent:

Lenke til kommentar
Er for tiden satt som class leader i Aurora Borealis, men jeg må innrømme at Mor'di virker fristende.

 

Må innrømme at jeg selv meldte meg på AB først, men så falt fristelsen fort for Mor'di.. (hehe)..

 

Prøvde å få igang litt snakking om Merge, men det ble ikke noe av.. Så da joinet jeg de istede, og hjelper nå mye til med websider og lignende.. En hyggelig gjeng som jeg er sikker på at vi kommer til å ha det mye gøy med!

8520762[/snapback]

 

Trenger vel egentlig ikke ta grunnen her til at jeg kanskje vil leave, kan komme til å såre folk. Men uansett så er det noen IRL venner av meg som er med i AB, så om de ikke vil joine mor'di, så blir jeg nok i AB. :)

8521411[/snapback]

 

Ok du har overbevist meg, Jeg blir med deg og joiner Mor'di viss dem vil ha meg med da. :)

Lenke til kommentar

RP er at du spiller en fyr, at han gjerne har en fortid, og i stedet for å alltid løpe og rope tull i general chat, går du der det passer, og snakker som at han er en ekte person.

 

eks. "hei der unge dame, vil du bli med opp på fjellet og titte på månen?"

 

Man spiller like mye en rolle som du spiller spillet i seg selv.

 

Kanskje noe dårlig forklart, men ja, noe sånt. Er en grunn til at det gjerne finnes både rp servere og andre servere, da mange bare vil løpe rundt og spille, i stedet for å bry seg om rp serverne sine spesial regler (og uskrevne regler).

Lenke til kommentar

Grunntanken bak rollespilling er at man lever seg inn i karakteren, man danner en bakgrunnshistorie og oppfører seg deretter. Av og til vil ting som attributter og sånt på karakteren ha noe å si, dvs hvis man har lav intelligens så er man dårlig til å kommunisere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...