allenickeropptatt Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 hadde satt stor pris på tilbakemelding Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Kritikk skal du få! Fokus er ikke helt på øynene. Blitslyset er for hardt. Bedre med litt mykere belysning. Syns også at utsnittet er for nærmt. Blir nesten macrobilde dette! Opplysninger om utstyr, innstillinger, lukkertid, blender mangler også. Farger og hvitbalanse er bra. Her er litt mer info: Endret 10. april 2007 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er enig med Ludvig her. Fokus er det første du må tenke på, og i dette tilfelle var fokuseringen for dårlig. Utsnittet er også for tett. Prøv igjen, og se om du får noe bedre resultat. Forresten har du et meget godt kamera, så mulighetene ligger klare. Lykke til! Lenke til kommentar
allenickeropptatt Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Er enig med Ludvig her. Fokus er det første du må tenke på, og i dette tilfelle var fokuseringen for dårlig. Utsnittet er også for tett. Prøv igjen, og se om du får noe bedre resultat. Forresten har du et meget godt kamera, så mulighetene ligger klare. Lykke til! 8348176[/snapback] takk for tilbakemelding, kjekt dere tok dere bryet... Er enig i fokuseringen, jeg syns det er så vanskelig å få knall fokusering på en bevegende baby, men det har sikkert med erfaring også å gjøre... forstår at dere syns det er for tett med utsnittet - men min personlige smak er sånn jobber som grafiker, og liker å bruke sånne utsnitt i utgivelsene jeg lager... men takker igjen for innspill tar gjerne imot flere! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg syns utsnittet er fin-fint, og kan heller ikke helt forstå hva som er galt med fokus her... Øynene er jo i perfekt fokus. ...men du trenger en ekstern blitz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå