Gjest Plaget gutt Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hallo. Jeg har slitt med stive knær og vond rygg i en uke nå snart og er forsatt plaget... Det gjør så utrolig vondt. Når jeg går så er knærne så vonde at jeg ikke greier å gå, spesielt er det om morgen så jeg har det til ut på dagen... Og ryggsmertene kjenner jeg ganske ofte.. Er det noen som vet hva jeg er plaget av? Burde jeg gå til legen? Har hørt om leddgikt, siden moren min har det... Dem har vonde knær har jeg hørt. Lenke til kommentar
Gjest Plaget gutt Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er det ingen som vet no ? Pliiz svar Lenke til kommentar
Gjest Plaget gutt Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Nei, nå har jeg ganske vondt i ryggen, så jeg har tatt Ibux. Men vet ingen hva som feiler meg ? Ryggen min er så vond at jeg ikke greier å røre meg mye.. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Gå til legen,tror han er best kvalifisert til å svare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå