JPTvete Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Et bilde fra kampen igår: Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Meget bra bilde, og i god kvalitet. Jeg ville ha gjort bildet mer intensivt, og croppet det på en annen måte, f.eks. duellen mellom de to fyrene jeg ikke vet hva heter.. Anyway, et meget bra bilde, og veldig bra kvalitetsmessig! (Jeg får ikke opp Exif-en, så du kan kanskje fortelle meg hvilket kamera du har knipset med?) Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Meget bra bilde, og i god kvalitet. Jeg ville ha gjort bildet mer intensivt, og croppet det på en annen måte, f.eks. duellen mellom de to fyrene jeg ikke vet hva heter.. Anyway, et meget bra bilde, og veldig bra kvalitetsmessig! (Jeg får ikke opp Exif-en, så du kan kanskje fortelle meg hvilket kamera du har knipset med?) 8347480[/snapback] Hei. Takk for kommentar :-) Grunnen til at jeg ikke har croppet nærmere er at jeg synes det gir mer helhet. Å ha med han andre viser bl.a. at han har en til å passe seg for som også vil ha ballen. Man kan jo tydelig se at han andre er fokusert på fotballen. Men det er sikkert mulig å få til andre crop-versjoner som blir bra :-) EXIF: Canon EOS 1DIIn EF 300mm f/4L IS USM ISO: 800 Brennvidde: 300 mm. Blender: f/4 Lukkertid: 1/800 sek. EDIT: Får litt frysninger av ordet "knipset" ;-) Knipsing får andre gjøre, jeg fotograferer. :-) Endret 10. april 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Gissan; De to til venstre heter Bjørn Helge Riise (i gult, som for øvrig scoret i går) og Tarik Elyounoussi. Kampen endte veld 3-0 til LSK så vidt jeg husker Meget bra bilde, forresten! Sterke klare farger og veldig bra skarphet. Endret 10. april 2007 av OML Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Gissan; De to til venstre heter Bjørn Helge Riise (i gult, som for øvrig scoret i går) og Tarik Elyounoussi. Kampen endte veld 3-0 til LSK så vidt jeg husker Meget bra bilde, forresten! Sterke klare farger og veldig bra skarphet. 8347522[/snapback] Hei og takk :-) Ja dessverre så ble vi most der igår... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå