totten Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Jeg har problemer med oppkobling til direct connect Når jeg skriver inn ip adressen føyer den alltid til :411 Hvorfor gjør den det, og er det ingen annen måte og koble seg opp. Lenke til kommentar
house Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 0.0.0.0:410 = IP:PORT .... så enkelt er det Housey Lenke til kommentar
totten Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 Ja jeg vet ikke men uansett hva jeg prøver på så er svaret det samme Disconnected From Hub Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 På de fleste Hub'ene må du dele filer med de andre for å komme inn. Noen av dem er riktignok frie. Det vil du se under beskrivelsen av Hug'en i tilleg til hvor mange GB du event. må 'share' Hvis det fremdeles ikke funker, prøv i Passive Mode (under Settings > Connection.) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 det mest iriterende med Direct er Disconected eller få cansled by User Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Lurer på hva som skjer om man blir disconnected eller nedlastingen blir brutt av forskjellige grunner. Må man da starte på nytt igjen, eller er det som i Kazaa, at det fortsetter der det sluttet? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Quote: On 2001-12-28 12:47, tibbs skrev:Lurer på hva som skjer om man blir disconnected eller nedlastingen blir brutt av forskjellige grunner. Må man da starte på nytt igjen, eller er det som i Kazaa, at det fortsetter der det sluttet? Resume funker helt glimrende i DC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå