Gå til innhold

Mitt første av denne sorten

Anbefalte innlegg

Mitt første dråpe bilde, veit at det er fler som har gjort dette føre meg, men i og med jeg er "nybegynner" her så er det artig å få tilbakemeldinger på hva man gjør galt og hva man skal og bør gjøre anneledes.

Pluss ett bilde av morgenvask...

post-83430-1176188886_thumb.jpg

post-83430-1176189022_thumb.jpg

Endret av kilosharr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei!

Jeg synes bildene dine var kvalitetsmessig veldig gode. Noe av det bedre jeg har sett. Jeg så i Exif-en din at bildene er tatt med et EOS 400D, som jo er et godt kamera. Må si at spesielt på "barne-bildet" fikk du fokuseringen veldig bra til. Kvalitetsmessig er det et utrolig bra bilde.

Motivet beveger seg i skuddøyeblikket, og det er vel poenget også? Fjeset er 100% i fokus, og det er mange av vanndråpene også. Problemet med dette bildet er rett og slett at det ikke gir meg så mye. Hånden skjuler fjeset, og egentlig er det ikke så mye interessant å se på. Hvis fjeset hadde kommet bedre til, ville det vært et utmerket bilde.

På dråpebildet føler jeg at du har bommet litt på fokuseringen. Det er vanskelig å se dråpen pga. bakgrunnen, men for å være ditt første dråpebilde, må jeg si at du er en meget god fotograf, og på god vei til å bli enda bedre.

Du har utstyret klart, og så håper jeg du har tiden, motivasjonen og motivene nok til å levere oss flere fine bilder. :)

Lykke til videre! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...