Xvani Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei! 1. Er det noen ulemper i denne overgangen jeg bør være klar over? 2. Hvordan foregår overgangen? (Jeg har thompson ruter som takler adsl 2+) Vil jeg merke noe som helst? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 det er spesielt spørsmål to jeg er ute etter svar på. Hvordan foregår dette? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du bestiller adsl2. så oppgraderer dem sentralen i løpet av et par uker. Du skal ikke kunne merke noe fra din side. Lenke til kommentar
anund Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 1. Er det noen ulemper i denne overgangen jeg bør være klar over? 2. Hvordan foregår overgangen? (Jeg har thompson ruter som takler adsl 2+) Vil jeg merke noe som helst? Kan ikke tenke meg noen ulemper :-) Har selv oppgradert til ADSL2+ hos NGT for et par mndr siden. Takler routeren din ADSL 2+, vil du ikke merke noe som helst, annet enn at nedlastinger går en god del raskere. (Endring i opplastingshastighet er jo avh av hva du har fra før. Merker selv minimal forskjell fra ADSL Free) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 jeg har en thompson 516i, oppgradert med 6.x firmware (ikke offisiell NGT firmware) - er det noen problemer med denne og ADSL2+? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 mener jeg hadde en thompson 516i selv da jeg bestilte adsl2+ fra pcsupport (ngt). men nå har jeg byttet til tafjord mimer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå