Plutoo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Heisann.. Dersom dere som er ps3 eiere ønsker å kunne bruke XMB ingame, sier sony folka at dersom det er nok etterspørsel etter det, så er det en mulighet for at de kan legge det inn i neste update.. så legg inn en stemme her: http://www.petitiononline.com/ps3xmb/petition.html Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Burde være en selvfølge at man kan lese/ sende beskjeder og invitere folk på vennelista mens man spiller. Føler meg ganske trygg på at det kommer i løpet av året. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Eg vil kunne spille av min egen musikk mens eg spiller, streama fra pcen...det bør sony mekke sammen... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mener du slik som Xbox 360 Guide? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Mener du slik som Xbox 360 Guide? 8347329[/snapback] stemmer.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hadde ikke vært dumt det nei. Nå vet jeg ikke helt hvordan PS3 fungerer når du er i spill/filmer, men det er alltid greit å ha tilgang til vennelister/musikk osv. når man ser på film eller spiller spill Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hadde ikke vært dumt det nei. Nå vet jeg ikke helt hvordan PS3 fungerer når du er i spill/filmer, men det er alltid greit å ha tilgang til vennelister/musikk osv. når man ser på film eller spiller spill 8347350[/snapback] film har eg ikkje prøvd men i spill kommer følgende meny opp når du trykker på PS knappen.. avslutt spill slå av system slå av kontroll tildel kontroll på nytt det er alle valgene du har i en ps3 meny ingame.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Blir litt i det minste det ja. Men spillene er nok kjempebra selv om det Hvordan får du opp den menyen? Er det en slags "Guide"-knapp? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dette forventar eg kjem. Orkar ikkje legge igjen ei stemme på ein online petition. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Blir litt i det minste det ja. Men spillene er nok kjempebra selv om det Hvordan får du opp den menyen? Er det en slags "Guide"-knapp? 8347380[/snapback] det er ein PS knapp i midten på sixaxis...med playstation logoen på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå