Gå til innhold

C&C 3 registrerer ikke dcd.

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke en dvd-rom koblet til datamaskinen som jeg ønsker å spille C&C 3 på, så jeg delte dvd-rommen i en annen maskin over nettverket. (helt vanlig windows deling)

Jeg fikk installert C&C 3 uten problemer, og jeg fikk oppdatert det også, men når jeg skal spille spillet, så klager det over at dvd'en ikke er satt inn i dvd-rommen.

jeg ønsker ikke å bruke en bildefil av plata, da jeg rett og slett ikke har nok ledig plass til dette.

er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

saken er den at jeg ikke har plass til å koble til en dvd-rom.

jeg har ingen optiske enheter tilkoblet nå, for alle tilkoblingsportene på HK er brukt opp.

jeg prøver å spare til en filserver slik at jeg får frigjort litt, for nå kan jeg kun bruke 4 av mine 8 harddisker samtidig.. :(

Lenke til kommentar

joda, slike sprekker som du kaller det er ikke noe problem å få tak i selv ikke for den nyeste versjonen av spillet, men jeg vet enda mindre om hva som er der enn det jeg vet om hva som er inne i filene rett ifra EA. det er synd og skam at de har kjøpt opp Westwood :no:

et såkalt raidkort har jeg egentlig liggende, men jeg har mistanke om at det er defekt, så jeg tør ikke bruke det lengre.

jeg prøde akkurat å montere cd drevet på den andre maskinen gjennom daemon tools, men den ville ikke montere mapper (det er slik dvd-rommen vises på denne maskinen) så det gikk ikke så bra.

i verste fall, så blir jeg nødt til å låne penger til enda en harddisk, da kan jeg lage et cd-image selv...

Lenke til kommentar

bare for å spille?

cd image metoden funker dårlig, de har securet cden, pluss at du må ha 8gb ledig.

beste muligheten er å laste ned nocd-crack. skjønner ikke vitsen med å kjøpe harddisk i morra. så lenge du har en valid cdkey spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...