stoffix Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har ikke en dvd-rom koblet til datamaskinen som jeg ønsker å spille C&C 3 på, så jeg delte dvd-rommen i en annen maskin over nettverket. (helt vanlig windows deling) Jeg fikk installert C&C 3 uten problemer, og jeg fikk oppdatert det også, men når jeg skal spille spillet, så klager det over at dvd'en ikke er satt inn i dvd-rommen. jeg ønsker ikke å bruke en bildefil av plata, da jeg rett og slett ikke har nok ledig plass til dette. er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 en dvd rom koster et par hundre lapper. hva med å bare oppgradere din nåværende maskin? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 saken er den at jeg ikke har plass til å koble til en dvd-rom. jeg har ingen optiske enheter tilkoblet nå, for alle tilkoblingsportene på HK er brukt opp. jeg prøver å spare til en filserver slik at jeg får frigjort litt, for nå kan jeg kun bruke 4 av mine 8 harddisker samtidig.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Wow, høres ut som om du trenger et raid-kort. Men du kan jo også se deg om etter programvare som gjør det unødvendig å ha i DVDen mens du spiller... Hva er det de kalles igjen? Sprekker eller noe sånt? ;P Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Sprekker eller noe sånt? ;P 8347142[/snapback] Faen, det heter noe sånt, klarer ikke helt å sette tunga på det. ingen cd sprekk? nei, det høres feil ut. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 joda, slike sprekker som du kaller det er ikke noe problem å få tak i selv ikke for den nyeste versjonen av spillet, men jeg vet enda mindre om hva som er der enn det jeg vet om hva som er inne i filene rett ifra EA. det er synd og skam at de har kjøpt opp Westwood et såkalt raidkort har jeg egentlig liggende, men jeg har mistanke om at det er defekt, så jeg tør ikke bruke det lengre. jeg prøde akkurat å montere cd drevet på den andre maskinen gjennom daemon tools, men den ville ikke montere mapper (det er slik dvd-rommen vises på denne maskinen) så det gikk ikke så bra. i verste fall, så blir jeg nødt til å låne penger til enda en harddisk, da kan jeg lage et cd-image selv... Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 bare for å spille? cd image metoden funker dårlig, de har securet cden, pluss at du må ha 8gb ledig. beste muligheten er å laste ned nocd-crack. skjønner ikke vitsen med å kjøpe harddisk i morra. så lenge du har en valid cdkey spiller det ingen rolle. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 jeg er helt tom for plass, jeg kjøper ikke en harddisk bare for dette spillet. men det får vel bli en slick crack da.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå